تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی آرکید Dancing Ball World v1.0.3 – اندروید

بازی Dancing Ball World یک بازی در سبک آرکید می باشد که توسط استودیو بازی سازی Amanotes JSC منتشر شده است. این بازی توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. اگر از طرفداران و علاقمندان بازی های با سبک موزیکال می باشید این بازی در همین سبک به خوبی ساخته شده است و میتواند شما را در این زمینه راضی کند.

ریتم از اول مرحله حرکتش را آغاز میکند و شما مسئول کنترل آن هستید، به طوری که باید با سرعت بالا و لمس صفحه نمایش از روی جاهای خالی بپرید، در بالای صفحه نمایش نیز میزان پیشرفت نمایش داده میشود که هیجان را به شما القا میکند. همانند دیگر بازیهای موزیکال، در این بازی، سرعت عمل و دقت بالای شما حرف اول را میزند و باید با سرعت و دقت بالا و استفاده از انگشت شصت یا اشاره تان، صفحه نمایش را لمس کرده و به نواختن موزیک بپردازید و صدها مرحله ی مختلف را پشت سر بگذارید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Dancing Ball World v1.0.3 Apk+ Mod

بازی-Dancing-Ball-World-اندروید

اسکرین-شات-Dancing-Ball-World اسکرین-شات-Dancing-Ball-World اسکرین-شات-Dancing-Ball-World info

From the creators of Dancing Line comes a one-touch arcade music game, Dancing Ball! Featuring a distinctive soundtrack, and design, each level is a unique musical journey and challenge!

GAME FEATURES:

– Multiple levels – each with an original musical piece and atmosphere
– Addicting rhythm-based gameplay – listen to the music, tap to avoid obstacles!
– Exciting original soundtrack – discover catchy, memorable tunes
– Play for the challenge or to relax – the first levels are a peaceful experience, the later ones require reflexes and skills!
– Free to play – all of the levels and challenges are available through normal gameplay

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی آرکید Dancing Ball World v1.0.3 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..