تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی اکشن CATS Crash Arena Turbo Stars v2.10.3 – اندروید

بازی CATS Crash Arena Turbo Stars یک بازی در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو بازی سازی ZeptoLab منتشر شده است. این بازی توانسته با ۱۰ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۷ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. این بازی اکشن با آیتم و ویژگی های خود می تواند گزینه ای جدید برای سرگرم کردن شما باشد. شما می توانید در نبرد های PVP نیز شرکت کنید و بازی را به صورت آنلاین و با کاربرانی دیگر از سراسر جهان انجام دهید.

بازی به صورت زیبایی طراحی شده است که می توانید با ابزار و وسایل مختلف برای خود یک ربات مبارز طراحی کنید. در این بازی می توانید سلاح های پنهان شده را پیدا کنید و با پیاده سازی آن ها روی ربات خود قدرت خود را افزایش دهید و در نبرد ها قوی تر حاضر شوید. بازی گیم پلی جذابی دارد که می تواند شما را برای مدت طولانی سرگرم کند. این بازی به صورت ۲ بعدی قابل اجرا می باشد. روبات شما کارش را از یک مکان کوچک شروع می کند اما زمانی خواهد رسید که در مسابقات قهرمانی دنیا شرکت خواهد کرد. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۴ و بالاتر نیاز دارید.

CATS Crash Arena Turbo Stars v2.10.3 Apk

بازی-CATS-Crash-Arena-Turbo-Stars-اندروید

اسکرین-شات-CATS-Crash-Arena-Turbo-Stars اسکرین-شات-CATS-Crash-Arena-Turbo-Stars اسکرین-شات-CATS-Crash-Arena-Turbo-Stars info

Build your own battle bot and unleash its power in this stylish PvP game. From the creators of the hit games Cut the Rope and King of Thieves, comes the most ingenious and stylish battle bot constructor! Join more than 100 million players from all over the world and become the star of the Arena! Welcome to the streets of Mew York. Someone has to rule this place… Why not your gang‎? Unite into powerful gangs, participate in gang battles or create a super-strong Ultimate machine to dominate the Ultimate League fights! Make every opponent bite the dust!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی اکشن CATS Crash Arena Turbo Stars v2.10.3 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..