تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۲۰درصدی حقوق کارمند

سلامت نیوز:سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس، توضیحاتی پیرامون افزایش حقوق کارکنان در سال ۹۷ ارائه کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به تایید استفساریه مجلس درباره افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان به صورت پلکانی از سوی شورای نگهبان، گفت: براساس استفساریه مجلس حقوق کارکنان 20 درصد به صورت پلکانی نزولی افزایش یافت یعنی حقوق هایی که پایین ترین گروه شغلی بوده و کمترین میزان دریافتی را داشتند، حقوقشان 20 درصد افزایش می یابد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس شورای اسلامی، افزود: به همین میزان حقوق های بالاتر میزان افزایش حقوقشان کمتر می شود و دولت حتما باید با رعایت تبصره 12 قانون بودجه سال 97، 20 درصد افزایش حقوق را برای قشر پایین که کمترین حقوق را دریافت می‌کنند، اعمال کند.

وی در تشریح کمترین میزان افزایش حقوق در سال 97، ادامه داد: کمترین میزان حقوق در سال جاری مربوط به مقامات است که میزان حقوق این گروه صفر درصد اعمال می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، درباره وضعیت حقوق بازنشستگان در سال 97، به خانه ملت تصریح کرد: افزایش 20 درصدی حقوق شامل حال بازنشستگان نمی شود، چراکه برای این گروه بودجه ای جداگانه جهت متناسب سازی و همسان سازی حقوق در نظر گرفته شده است.

مجلس شورای اسلامی در تبصره 12 بودجه سال 97 میزان افزایش حقوق کارکنان را حداکثر 20 درصد پلکانی در نظر گرفته بود که دولت در مصوبه ای آن را بین 6 تا 12 درصد تعیین کرد که در این راستا مجلس در استفساریه ای بر لزوم افزایش کمترین حقوق به میزان 20 درصد تاکید کرد که شورای نگهبان این استفساریه را تایید و رییس مجلس به دولت ابلاغ کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۲۰درصدی حقوق کارمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..