تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور پژمان جمشیدی و بازار سیاه بلیت

خبرگزاری تسنیم: دیدار دوستانه ترکیه و ایران از ساعت 21:15 امشب (دوشنبه - 22:45 به وقت تهران) در ورزشگاه باشاک‌شهیر فاتح تریم شهر استانبول آغاز می‌شود.

* در مرکز شهر برخی آژانس‌های مسافرتی یا کسبه که ایرانی هستند بازار سیاه بلیت فروشی راه انداخته و بلیت‌ها را با پنج تا 20 برابر قیمت به توریست‌های ایرانی می‌فروشند. البته آنها برای ترغیب مسافران رفت و آمد رایگان را در نظر گرفته‌اند.

* در بازار اصلی شهر استانبول در خیابان استقلال که ایرانی‌های زیادی به چشم می‌خورند، پژمان جمشیدی نیز حضور داشت. البته او صورت خود را با کلاه نقاب‌دار پوشانده بود.

* یکی از هواداران ایرانی با پرچم ایران و لباس سردار آزمون در بازار گشت می‌زد و کری می‌خواند.

* تماشاگران ایرانی نیز با تهیه بلیت‌هایی که در اختیار مسئولان فدراسیون بود، آماده حضور در ورزشگاه شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور پژمان جمشیدی و بازار سیاه بلیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..