تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلیل استانداری گلستان از توجه بانک قرض الحسنه مهرایران به زنان سرپرست خانوار

استانداری گلستان از اقدامات مثبت و موثر مدیرعامل و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسوولیت هاي اجتماعي و در راستاي حل و فصل مشکلات زنان سرپرست خانواده اين استان تقدير كرد.

به گزارش شمانیوز: کلثوم غفاری، مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداري گلستان در بخشي از متن تقدير خود از بانک آورده است: «ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات، اجراي تفاهم نامه في مابين معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري و بانك قرض الحسنه مهر ايران، با موضوع اعطاي وام قرض الحسنه ۳۰ ميليون ريالي به زنان سرپرست خانوار، زنان بدسرپست و دختران خود سرپرست هرگز ازدواج نكرده (بالاي ۴۰ سال) فرصت بسيار مغتنمي براي كاهش مشكلات و بهبود زندگي يكي از آسيب پذيرترين اقشار كشور است كه در استان گلستان ۷۰۰ نفر را شامل شده است.
بر خود لازم می دانم از مساعی حضرتعالی و مدیر محترم شعب استان گلستان و پرسنل خدوم آن مجموعه در اجراي اين تفاهم نامه تقدير و تشکر نمايم. رجاء واثق دارم که اجراي بموقع طرح و تسريع و تسهيل در روند اعطاي تسهيلات براي اين قشر نيازمند موجب رضاي پروردگار و آسايش بندگان اوست.
توفیق و سربلندی حضرتعالی و مجموعه پرسنل خدوم بانک قرض الحسنه مهر ایران را در جهت کاهش مشکلات مالي و بهبود شرايط زندگي هموطنان، به ويژه اقشار آسيب پذير بانوان، از خداوند متعال خواستارم.»

منبع: روابط عمومی بانک مهر ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلیل استانداری گلستان از توجه بانک قرض الحسنه مهرایران به زنان سرپرست خانوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..