تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سردار باقرزاده به اظهارات سخیف وزیر خارجه آمریکا +عکس

واکنش سردار باقرزاده به اظهارات سخیف وزیر خارجه آمریکا +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته مایک پومپئو وزیر امور خارجه آمریکا، در سخنرانی خود از اعمال تحریم‌های قوی‌تر علیه ایران سخن گفت. پومپئو در اظهاراتی مضحک گفت: "ایران باید برنامه هسته‌ای خود را کنار بگذارد، این تنها نگرانی واشنگتن نیست بلکه همه جهان نگران برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است ....... تصمیم‌گیرنده‌های نهایی مردم ایران خواهند بود و در صورتی تحریم‌ها برداشته خواهند شد که تغییرات محسوسی در برنامه ایران مشاهده شود".

سردار محمد باقرزاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود به به یاوه‌گویی‌های وزیر امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد.

باقرزاده در اینستاگرام نوشت:

"قوم بنی اسرائیل در طول تاریخ بعنوان یک قوم  غیرنرمال که پیامبران زیادی را کشتند و همواره معجزات برحق و الهی انبیاء را انکار و آنها را سحر و جادو می دانستند، شناخته شده اند، اکنون جای تعجب نیست، حکومت غیرنرمال آمریکا که حامی رژیم غیرنرمال، غاصب و کودک کش اسرائیل است از زبان وزیر امور خارجه غیر نرمالش مایک پمپئو اظهاراتی غیرنرمال در خصوص جمهوری اسلامی ایران داشته باشد."

واکنش سردار باقرزاده به اظهارات سخیف وزیر خارجه آمریکا +عکس

بیشتر بخوانید: پاسخ کاربران به اظهارات مایک پومپئو: برو به جهنم واکنش احسان علیخانی به اظهارات وزیرخارجه آمریکا +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سردار باقرزاده به اظهارات سخیف وزیر خارجه آمریکا +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..