تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




32 درصد از کل معاملات در اختیار 5 کارگزاری

عملکرد کارگزاری های بورس تهران تا پایان اردیبهشت 97 اعلام شد:

کارگزاری مفید در صدر برترین کارگزاری ها از لحاط کل معاملات الکترونیکی قرار گرفت.

به گزارش شمانیوز، در دوماهه اول 97 از 105 کارگزار فعال در بورس، 101 کارگزار در معاملات آنلاین فعال بوده‌اند.

بر اساس این گزارش 41 درصد از کل معاملات الکترونیکی در 5 کارگزاری انجام شده است که به ترتیب کارگزاری‌های مفید با 12 / 22 درصد، آگاه با 01 / 8 درصد، تدبیرگران فردا با 62 / 3 درصد، فارابی با 54 / 3 درصد و بانک کشاورزی با 50 / 3 درصد رتبه‌های اول تا پنجم را به نام خود ثبت کردند.

همچنین از کل معاملات، بیش از 29 هزار میلیارد ریال خرید و فروش الکترونیکی بوده است که 9 / 16 درصد کل خرید و فروش می‌باشد؛ بنابراین گزارش ارزش کل خرید و فروشد دردو ماهه اول 97، بیش از 175 هزار میلیارد ریال بوده است.

براین اساس ارزش خرید و فروش خرد و بلوک معادل 60 درصد کل معاملات بوده است. همچنین ارزش خرید و فروش عمده 3/ 13 درصد از معاملات و ارزش کل سایر ابزار‌های نوین مالی 6 / 26 درصد از کل معاملات را به خود اختصاص داده است.

32 درصد از کل معاملات در اختیار 5 کارگزار

این گزارش می‌افزاید: تعداد 5 شرکت کارگزاری 47 / 32 درصد کل ارزش معاملات را در دوماهه 97 به خود اختصاص دادند.

شرکت‌های کارگزاری صبا تامین با 47 / 8 درصد، کارگزاری بانک پارسیان با 23 / 8 درصد، کارگزاری بانک رفاه کارگران با 22 / 6 درصد، کارگزاری مفید با 80 / 4 درصد و کارگزاری بانک سپه با 75 / 4 درصد در رتبه‌های اول تا پنجم این جدول قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «32 درصد از کل معاملات در اختیار 5 کارگزاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..