تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجت‌الاسلام حاج صادقی: پاسداری دفع خطر از انقلاب در تمامی عرصه‌هاست

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عبداللّه حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام‌حسین (علیه السلام) از انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی گفتمان‌ساز یاد کرد و اظهار داشت: این انقلاب الهام بخش برخلاف سایر انقلاب‌های دنیا، زنده و پویا است ؛ به این خاطر که جهادی در راه خدا بوده  و جهاد پایان ندارد.

بیشتر بخوانید

بالگرد رزمی طوفان 2 + عکس

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به دشمنی‌های 40 ساله نظام استکبار با انقلاب اسلامی و ملت ایران تصریح کرد: بدیهی است  انقلابی که از ابتدای شکل‌گیری تاکنون با انواع و اقسام دشمنی‌ها و توطئه‌ها مواجه بوده است، نیاز به محافظ و پاسدار داشته باشد.

وی پاسداری را به معنای رفع و دفع خطر از انقلاب در تمامی عرصه‌ها توصیف و خاطرنشان کرد: عمق بخشی، تقویت پیش‌برندگی و پیش‌روندگی انقلاب و حفظ حرکت و شتاب انقلاب بر عهده پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی در ادامه با برشمردن ویژگی‌های پاسداران تراز انقلاب اسلامی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی باید ولایت‌مدار بوده و بصیرت دینی داشته باشند و در ظلمت فتنه‌ها بینایی خود را از دست ندهند، حرّیت داشته باشند تا بنده زر و زور نشوند، روحیه جهادی و انقلابی‌شان را حفط کنند، تولی و تبری داشته باشند و با اقتدار در کسب توانمندی و اقتدار نیازهای انقلاب کوشا باشند تا با حفظ انقلاب اسلامی، زمینه‌های ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) محقق شود.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت ارتقای بصیرت دینی و فهم، تشخیص و عمل به هنگام از سوی آحاد پاسداران، تربیت چنین افسرانی را رسالت خطیر و مهمی دانست که بر عهده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) است.

در پایان این مراسم، با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین اللّه نورکریمی تبار به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام‌حسین (علیه السلام) منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجت‌الاسلام حاج صادقی: پاسداری دفع خطر از انقلاب در تمامی عرصه‌هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..