تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نایب قهرمانی تکواندوکاران شایسته ایرانی در قاره کهن

نایب قهرمانی جوانان شایسته ایرانی در قاره کهنبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ – ویتنام پس از ۳ روز جدال ۲۶۷ تکواندوکار از ۳۴ کشور در سالن «پوتوا» هوشیمینه دقایقی پیش به پایان رسید و تیم‌ملی تکواندو مردان کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره، ۳ برنز و ۳۷ امتیاز توانست عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را به نام خود ثبت نماید.

تیم‌ ملی کره‌ جنوبی با ۲ طلا، ۳ برنز و ۴۲ امتیاز قهرمان شد، تیم ازبکستان با یک طلا، یک نقره، ۲ برنز و ۳۲ امتیاز سوم شد و تیم قزاقستان نیز یک طلا، یک نقره، یک برنز و ۳۱ امتیاز عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد.

تیم ملی مردان کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، امیرمحمد بخشی، مهدی خدابخشی، پوریا عرفانیان و سعید رجبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود که بخشی بر سکوی قهرمانی ایستاد، عاشورزاده نایب قهرمان شد، هادی‌پور، خدابخشی و رجبی نیز به مدال برنز رسیدند.

ابراهیم صفری، سروش احمدی، محمدسالار، مهدی جلالی، احمد محمدی و سجاد مردانی نفراتی بودند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – از بکستان موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت کرده بودند و مدال آن‌ها تنها در کارنامه ورزشکار ثبت می‌شد که احمدی و جلالی به مدال نقره رسیدند و محمدی سوم شد.

ناهید کیانی، طیبه پارسا، کیمیا علیزاده، ملیکا میرحسینی، هانیه اخلاقی و زهرا پوراسماعیل ترکیب تیم‌ملی زنان کشورمان را در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل داده بودند که کیانی به مدال نقره رسید و علیزاده و پوراسماعیل بر سکوی سومی ایستادند.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و حسن فلاحی‌راد به عنوان مربی است. هدایت تیم زنان نیز برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و مهناز حسین زاده به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی آسیا G. ۴ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون تکواندو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نایب قهرمانی تکواندوکاران شایسته ایرانی در قاره کهن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..