تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان کار تکواندوکاران ایران در مسابقات آسیایی با کسب یک مدال طلا و یک برنز

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی تکواندو مردان ایران در روز پایانی رقابت‌های قهرمانی آسیا با ۴ نماینده روی شیاپ چانگ رفت و در پایان موفق به کسب یک مدال طلا و یک نشان برنز شد.

پایان کار تکواندوکاران با یک مدال طلا و یک برنز

امیر محمد بخشی نماینده وزن منهای ۶۸ کیلوگرم با شکست حریفانی از هنگ کنگ، مالزی، قزاقستان و چین تایپه راهی مرحله فینال شد و در این مرحله با شکست ۲۸ بر ۱۱ سئوک بای کیم از کره جنوبی اولین مدال طلای تیم ملی تکواندو در این مسابقات را کسب کرد.

سعید رجبی نماینده وزن مثبت ۸۷ کیلوگرم کشورمان ۳۰ بر ۸ نماینده سریلانکا را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. در این مرحله به دلیل مصدومیت سجاد مردانی، رجبی بدون مبارزه راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله با واگذاری نتیجه برابر حریفی از کره جنوبی به مدال برنز رسید.

انتهای پیام/

نتایج روز سوم مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان کار تکواندوکاران ایران در مسابقات آسیایی با کسب یک مدال طلا و یک برنز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..