تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمانی: بازیکنی نمی‌تواند برای استقلال تعیین تکلیف کند

زمانی:تیام نمی تواند برای استقلال تعیین تکلیف کندحسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه افتخاری و توفیقی برای مذاکره با مدیربرنامه‌های تیام راهی ترکیه شده بودند گفت:به هیچ عنوان چنین برنامه‌ای را قبول ندارم و افتخاری نباید برای مذاکره با رابط این بازیکن راهی ترکیه می‌شد. جایگاه افتخاری بالاتر از این حرف ها است که به عنوان مدیرعامل بخواهد برای مذاکره با بازیکنی به کشور دیگر برود. معاون باشگاه باید برای مذاکره با رابط تیام به این کشور می‌رفت.

مذاکرات با تیام ادامه دارد او در مورد آخرین وضعیت حضور تیام در استقلال بیان کرد: مذاکره با تیام ادامه دارد و باید ببینیم جمع بندی نهایی به چه صورت می‌شود. تیام نمی‌تواند برای استقلال تعیین تکلیف کند زمانی در مورد اینکه برخی پیشکسوتان اعلام کردند که نباید قدمت باشگاه استقلال به خاطر یک بازیکن زیر سوال برود گفت: ما با تیام قرارداد داریم و باید او را احضار کنیم تا وضعیتش را مشخص کند. این طور نیست که او برای استقلال تعیین تکلیف کند. با توجه به قرارداد یک ساله‌ای که تیام با استقلال دارد باید مدیرعامل او را بخواهد و در مورد ادامه همکاری مذاکره کند. برای جذب بازیکن جدید به جای تیام اقدام می‌کنیم زمانی درباره اینکه آیا در صورت جدایی تیام به فکر جذب مهاجم خواهید بود یا خیر عنوان کرد:قطعا در جذب بازیکن جدید به جای تیام اقدام می‌کنیم چرا که ما باید در سه جبهه حضور داشته باشیم. اما اولویت ما این است که تیام را حفظ کنیم. استقلال به دنبال قهرمانی است عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت:بهترین قرعه برای ما رقم خورد و بهتر از این نمی‌شد. با توجه به اینکه استقلال به دنبال قهرمانی آسیا است به همین دلیل امیدوارم از این مرحله صعود کنیم.امیدوارم ستاره سوم را در رقابت‌های پیش رو کسب کنیم. احساس می‌کنم به ستاره سوم آسیایی نزدیک شدیم.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمانی: بازیکنی نمی‌تواند برای استقلال تعیین تکلیف کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..