تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عقیلی: ترانه "یازده ستاره" ب

سالارعقیلی: یازده ستاره بازتاب خوبی در بین مردم داشت/امیدوارم تیم ملی با درایت کی روش در جام جهانی موفق شودسالار عقیلی خواننده سرود رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص واکنش مردم به سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: ترانه ۱۱ ستاره یا همان سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بازتاب خیلی خوبی در سطح جامعه داشت و خوشبختانه مورد اقبال مردم قرار گرفت. ما از همان روز اول تولید سرود رسمی تیم ملی سعی کردیم از آهنگ و شعری فاخر استفاده کنیم و خوشحالم که تلاش من و همکارانم به ثمر نشسته است.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی گفت: امیدوارم تیم ملی با کارلوس کی روش نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد و عملکرد خوب ملی پوشان باعث خوشحالی مردم شود.

عقیلی در مورد ویژگی‌های یک هنرمند محبوب عنوان کرد: هنرمند با آثاری که از خودش بر جای می‌گذارد نزد مردم محبوب و ماندگار می‌شود. اگر یک اثر هنری بتواند بر قلب و ذهن مردم تاثیر بگذارد یعنی هنرمند کارش را درست انجام داده است. بعضی از آثار هنری آنقدر دلنشین هستند که هرگز از یاد مردم نمی‌روند، هنرمندی محبوب می‌شود که در کارنامه اش چنین آثاری داشته باشد.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اظهارات سالار عقیلی در مورد سرود رسمی تیم ملی در جام جهانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عقیلی: ترانه "یازده ستاره" ب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..