تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرزوی پرز، خرید نیمار، فروش بیل

آی‌اسپورت: کریستیانو رونالدو و گرت بیل، که در جریان پیروزی تیمش در فینال مقابل لیورپول دو گل زد و ستاره‌ی زمین بود، تنها دقایقی پس از به صدا در آمدن سوت پایان این بازی شروع کردند به حرف زدن درباره‌ی آینده‌شان در رئال مادرید و اشاره‌هایی که داشتند خبر از احتمال بالایِ جدایی‌شان در تابستان می‌داد.

رونالدو در این شب گفت تصمیم خودش را در چند روز آینده به هواداران اعلام می‌کند، در حالیکه بیل بدون تعارف گفت او بازیکنی است که باید هر هفته بازی کند، اتفاقی که در این فصل برایش رخ نداد. بیل در این شب از فرصت مناسبی که به دست آورد برای بیان حس درونی‌اش استفاده کرد.

مسئله اینجاست که تا همین روزهای اخیر بیل و باشگاه با هم در حال مذاکره بودند. بیل تاکید داشت که دوست دارد در مادرید باقی بماند و باشگاه هم نظری مشابه را به او منتقل می‌کرد. اما احساس بیل بر این بود که به محض اینکه او مذاکره را ترک می‌کند، حرف‌های دیگری پشت سرش زده می‌شود که خلاف نظری است که باشگاه ادعایش را دارد. چنین ذهنیتی بیل را خسته کرده.

حرف بیل خیلی ساده است، او دوست دارد در تمام بازی‌ها در ترکیب اصلی قرار بگیرد. البته در این میان زین‌الدین زیدان هم نمی‌تواند از روحیه و رویکردِ حرفه‌ای بیل ایراد بگیرد. واکنش او به نیمکت‌نشینی‌های زیادش در این فصل به هیچ وجه منفی نبوده.

اما وقتی کیفیت بازی بیل را در همین فینال می‌بینیم از خودمان می‌پرسیم چطور می‌توان این بازیکن را نیمکت‌نشین کرد؟ مگر می‌شود همچین فوتبالیستی را در فینال چمپیونز لیگ در ترکیب اصلی به زمین نفرستاد؟ این سوالاتی است که در ذهن خود بیل هم می‌چرخد. او خودش را یکی از پنج بازیکن برتر جهان می‌داند و برای همین باید فرصت بازی کامل داشته باشد، حالا چه در رئال، چه در باشگاهی دیگر.

نکته دیگر البته رونالدو است. داستان رونالدو و بیل به هم گره خورده و همه‌ی این حرف‌ها و شک و تردیدها و گمانه‌زنی‌ها از این حقیقت سرچشمه می‌گیرد که فلورنتینو پرز آرزوی خرید نیمار را دارد. بنابراین به نظرم پرز خیلی هم از رفتنِ رونالدو و بیل غمگین نخواهد شد چرا که با پولی که از فروش این دو ستاره به دست می‌آورد می‌تواند به رویایش برسد.

نیمار که فصل پیش به عنوان گرانقیمت‌ترین بازیکن جهان فوتبال (200 میلیون پوند) از بارسلونا به پاریس سن ژرمن نقل مکان کرد خیلی زود حرف از ترک فرانسه زده، و حتی به وضوح گفته دوست دارد زیر نظر پپ گواردیولا به فوتبالش ادامه دهد.

به هر صورت عملیات فروش رونالدو و بیل، همچنین خرید نیمار به هیچ وجه ساده نخواهد بود. پاریسی‌ها همچنان روی حرف خودشان ایستاده‌اند و می‌گویند تحت هیچ شرایطی حاضر به فروش ستاره‌ی برزیلی‌شان نیستند. اما اگر پرز موفق به فروش رونالدو و بیل شود و آن مقداری که مورد نظرش است را از این دو انتقال بزرگ کسب کند، شاید، و فقط شاید، درِ مذاکرات با پاریس سن ژرمن به رویش باز شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرزوی پرز، خرید نیمار، فروش بیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..