تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارسیلا:بازیکنان مراکش در اردو روزه بودند

بازیکن مراکشی استاندارلیژ بلژیک می گوید شانس کشورش در گروه به اندازه تیم های دیگر است.

به گزارش شما نیوز ،به گزارش ورزش سه، کارسیلا بازیکن مراکشی تیم استاندارد لیژ بلژیک به تیم  ملی کشورش برای جام جهانی دعوت شده است، او درباره اردوی تیمشان در رباط گفت: اردوی بسیار خوبی را گذراندیم، فضای شور و شعف بر تیم مل حاکم است، همه با هم همدل هستیم تا بتوانیم در جام جهانی نماینده خوبی برای مراکش باشیم. 

وی درباره تاثیر روزه بازیکنان بر اردوی تیمشان نیز گفت: همه ما بازیکنان روزه هستیم اما مشکلی در تمرین نداریم، برنامه مناسب غذایی در وعده صبحانه و افطار داریم که به ما کمک می کند در تمرین بدنمان کم نیاورد.

کارسیلا درباره دعوتش به تیم ملی مراکش گفت: از دعوتم تعجب نکردم و این انتظار را داشتم تا بعد از یک فصل خوب در بلژیک به تیم ملی دعوت شوم، از اقای رنار ممنون هستم که به من اعتماد کرد و جام جهانی برای من تا ابد جذاب خواهدبود.

وی درباره شانس تیمش برای صعود از گروه گفت: گروه سختی داریم اما ما بازیکنان خوبی در اروپا داریم که با اعتماد به نفس زیادی در جام جهانی حاضر می شوند، شانس صعود ما به اندازه تیم های دیگر گروه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارسیلا:بازیکنان مراکش در اردو روزه بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..