تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست ترکیه و قزاقستان برای میزبانی مسابقات جهانی کشتی سال 2019

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی با تأئید این خبر گفت: مسابقات کشتی قهرمانی جهان در سال 2019 میلادی یکی از مراحل گزینشی المپیک 2020 توکیو محسوب می شود.

وی ادامه داد: کشورهای ترکیه و قزاقستان برای میزبانی این مسابقات شهرهای استانبول و آلماتی را پیشنهاد داده اند و ما به دقت در حال بررسی شرایط آن ها هستیم.

لالوویچ تصریح کرد: کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی در اواخر ماه ژوئیه یا اوایل ماه آگوست سالجاری در رم ایتالیا در مورد میزبان این مسابقات تصمیم گیری می کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر وظایف سازمان دهندگان مسابقات نسبت به قبل کمتر است و ما در اتحادیه جهانی کشتی تهیه برنامه های تلویزیونی اعتبار بخشی و سایر مسائل را دنبال می کنیم.

انتهای پیام/

ترکیه یا قزاقستان میزبان رقابت های جهانی کشتی در سال 2019



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست ترکیه و قزاقستان برای میزبانی مسابقات جهانی کشتی سال 2019»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..