تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترویج قرآن، مهم‌ترین مسئولیت ما در جامعه است

شهردار تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن:

شهردار تهران از نمایشگاه قرآن بازدید کردبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمدعلی افشانی شهردار تهران دقایقی پیش همراه با حضور معاونان خود از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدید کرد.

افشانی شهردار تهران طی بازدید خود از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با اهالی رسانه اظهار کرد: مهمترین کارها در حوزه فرهنگی و اجتماعی ترویج قرآن است. زیرا معجزه پیامبر اکرم (ص) قرآن بوده و در جامعه ما پذیرش سفارشات قرآن یک اهم محسوب می شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا در برنامه های خود نگاه ویژه ای به امور فرهنگی و قرآنی داشته اید یا خیر گفت: مبنای رفتاری انسانها باید قرآن باشد. کسی که اهل قرآن باشد یعنی اهل تدبیر است زیرا قرآن انسان را به تفکر و تعقل وامی دارد. قرآن به ما می آموزد که عهد شکن نباشیم و حق را ضایع نکنیم که این دو ویژگی از ویژگی های مثبت یک مسئول است.
بنابراین لازم است مسئولین از فعالیت های قرآنی حمایت کنند که من هم این کار را در قالب برنامه های شهرداری انجام خواهم داد.

شهردار تهران درباره حمایت از موسسات قرآنی اعم از دولتی و غیردولتی بیان کرد: کسانی که در حوزه قرآن فعالیت می کنند را حمایت خواهم کرد مشروط بر آنکه فعالیت آنها به نفع مردم باشد نه یک مجموعه و یا شخص خاص.

افشانی در پایان درباره توجه شهرداری تهران به مصلی امام خمینی(ره) اظهار کرد: مصلی یک مجتمع بزرگ است که دارای اهمیت خاصی است و اعتبارات آن از جاهای مختلف تامین می شود. با این حال بخشی که مربوط به شهرداری بوده بهتر از قبل انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ سی و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 13 خردادماه در مصلی امام خمینی (ره) برقرار است و هر شب از ساعت 17 تا 24 میزبان علاقه‌مندان قرآن کریم خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترویج قرآن، مهم‌ترین مسئولیت ما در جامعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..