تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Online Head Ball v32.11

آیا برای ملحق شدن به جامعه هد زن و بالا رفتن از پله‌ها تا قهرمانی آماده‌اید؟ این بازی توسط بیش از ۳۰ میلیون طرفدار فوتبال از سراسر دنیا ترجیح داده شده است و یکی از بهترین بازی‌های فوتبال می‌باشد.

Online Head Ball یک بازی فوتبالی است که به عاشقان فوتبال این شانس را می‌دهد تا مهارت‌های خود را به بازیکنان واقعی نشان دهند. اگر یک طرفدار واقعی فوتبال هستید و به بازی‌های آنلاین علاقه دارید، به جای درستی آمده‌اید.

صدها ترکیب مختلف منتظر شماست تا شخصیت بازیکن خود را بسازید. با استفاده از ده‌ها نوع شخصیت و لوازم مختلف از لباس تا کلاه و از کفش فوتبال تا ماسک.

شخصیت خود را ارتقاء دهید و رقبای خود را به چالش بکشید! اگر می‌خواهید در مسابقات یک به یک رقبای خود را شکست دهید باید به توسعه شخصیت خود توجه داشته باشید. می‌توانید با ارتقاء پرش، قدرت شوت، مهارت سرعت و اندازه بر رقبای خود برتری پیدا نمایید.

می‌توانید با دوستان درون بازی یا دوستان فیسبوکی خود بازی را انجام دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Online Head Ball v32.11»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..