تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود رمان ریان

دانلود رمان ریان

دانلود رمان ریان

دانلود رمان ریان

قسمتی از رمان :

وفتی به بلندترین نقطه از کوهی که همیشه بدانجا میرفت، رسید. لبخند فاتحانه و زیبایی زد و چند نفس عمیق کشید. بعد روی تخته سنگی نشسته تا ریتم ضربان قلبش به حالت عادی بازگردد . آنگاه با شعفی وصف ناپذیر و نگاهی تحسین آمیز دشتهای فراخ و زمین های وسیع اطراف را از نظر گذراند.

پیشنهاد می شود

دانلود رمان فرشته مرگ

ادامه قسمتی از رمان :

رودخانه کم آب همچون ماری پیچ و تاب خوران ان دورها، درست آن سمت جاده خاکی به آرامی به پیش میرفت. نگاهش با رقص بیدهای مجنون حاشیه رودخانه به رقص درآمد و اوج گرفت.

برق کوچکی در کرانه آسمان نظرش را جلب کرد. آنجا در گوشه آسمان ، لشکر عظیمی از ابرهای خاکستری و تیره به آرامی پیش می امدند. همانطور که سر به آسمان داشت ، چشمانش را بست و ریه هایش را از هوای پاک کوهستان پر کرد  تا آرام آرام تمرکز بگیرد و در خویش فرو رود. ولی ناخواسته به یاد پدر و برادرش افتاد.

باد جدلهای بی اساس آن دو، خاطرش را مکدر ساخت.هیچ وقت نتوانسته بود بین آن دو، یکی را محق بداند . آن دو به طرز شگفت آوری به یکدیگر علاقمند و به طرز وحشتناکی اختلاف سلیقه داشتند. در واقع اختلاف نظر آن دو اختلاف نظر دو نسل بود. دو نسل که قادر به درک یکدیگر نبودند.

ولی او عقاید و اعتقادات خودش را داشت . آرام بود و از طبعی لطیف و ملایم برخوردار. به همین سبب مورد علاقه و اعتماد هر دو طرف بودند.

چشم گشود و باز به لشکر عظیم ابرهای خاکستری و خشمگین نگاه کرد.میتوانست تیغه های برقی که سینه های ابرها را میشکافت را ببیند.

پیشنهاد می شود

رمان سراب رد پای تو | مریم علیخانی کاربر انجمن یک رمان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود رمان ریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..