تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود زیرنویس فارسی فیلم Gringo 2018

زیرنویس فیلم Gringo 2018 هماهنگ با تمام نسخه ها دانلود زیرنویس فارسی Gringo 2018 با لینک مستقیم

زیرنویس فارسی هماهنگ با نسخه : WEB-DL | BluRay

ژانر : اکشن | کمدی | جنایی

امتیاز : ۶.۰/۱۰

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید …

خلاصه داستان :

گرینگو Gringo یک کمدی سیاه به کارگردانی “نش اجرتون” می باشد که با کارهای جنجالی دراماتیک مخلوط شده است . داستان فیلم در مورد تاجری آمریکایی به نام Harold Soyinka می باشد که به مکزیک سفر می کند و با چندتن از مزدوران و لردهای قاچاق مواد مخدر دیدار می کند. هارولد خط قرمز شهروندی قانونمند را رد می کند و وارد دنیای جرم و جنایت می شود. اما سوالی که بعد از آن بوجود می آید این است که آیا او از این وضعیت خارج می شود و یا بیشتر مرتکب جرم می شود ؟

داستان انگلیسی :

GRINGO, a dark comedy mixed with white-knuckle action and dramatic intrigue, explores the battle of survival for businessman Harold Soyinka (David Oyelowo) when he finds himself crossing the line from law-abiding citizen to wanted criminal




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود زیرنویس فارسی فیلم Gringo 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..