تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود PDF Utils PRO 8.4 – مجموعه ابزار پیشرفته پی دی اف اندروید!

دانلود امروز 15+

تاریخ انتشار یکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

8

نسخه 8.4

دوست داشتن 1

PDF Utils PRO v8.4 – اپلیکیشن مجموعه ابزار پیشرفته پی دی اف اندروید
نسخه حرفه ای به ارزش 1.49 دلار برای اولین بار در ایران

استفاده زیاد کاربران از فایل های پی دی اف و تبدیل شدن کتاب ها و مقالات به نسخه های دیجیتال باعث شده است که ابزار های مختلف و گوناگونی برای این گونه فایل ها ایجاد شود. سایت فارسروید به عنوان برترین وبسایت اندرویدی فارسی زبان تا کنون نسخه های مختلفی از این برنامه ها را معرفی کرده است که در این پست نیز قصد ارائه یکی از بهترین آن ها را داریم. PDF Utils PRO عنوان یک اپلیکیشن مجموعه ابزار پیشرفته پی دی اف برای اندروید می باشد که توسط shash9989 توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. قابلیت های مختلف و متنوعی در لیست امکانات این استارت اپ به چشم می خورد که از بهترین آن ها می توان به حذف صفحات پی دی اف اشاره کرد ؛ به گونه ای که این ویژگی کمک می کند به راحتی هر چه تمام تر صفحات بی محتوا را حذف کنید و به میزان بسیار زیادی در حافظه ذخیره سازی اطلاعات صرفه جویی نمایید. اگر نیاز به اختصاصی کردن فایل های پی دی اف خود دارید استفاده از قابلیت واترمارک را فراموش نکنید و تنها با یک لمس واترمارکت اختصاصیتان را بر روی تمامی صفحات قرار دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PDF Utils PRO اندروید :

ادغام تصاویر و چندین فایل پی دی اف و ذخیره آن ها به عنوان یک فایل مرتب سازی صفحات پی دی اف به دلخواه خود چرخش صفحات PDF بدون هیچ گونه محدودیتی حذف صفحات اضافی از فایل های PDF تقسیم فایل های پی دی اف به چندین فایل جداگانه استخراج تصاویر از فایل های پی دی اف رمز گذاری و یا قفل کردن فایل های PDF توانایی فوق العاده اضافه کردن واترمارک به فایل ها فراخوانی فایل های خود از سرور های ابری گوگل و وان درایو

اپلیکیشن PDF Utils PRO با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با پرداخت درون شبکه 1.49 دلاریش امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وبسایت پر بازدید و معتبر فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند .

تغییرات نسخه v8.4 :

* امکان تعیین مکان ذخیره سازی طلاعات
* گزینه ای برای مرتب سازی فایل ها
* برطرف سازی مشکلات برنامه

PDF Utils PRO




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود PDF Utils PRO 8.4 – مجموعه ابزار پیشرفته پی دی اف اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..