تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود A 1000000+ FREE Ebooks 3.1 – مجموعه عظیم کتاب دیجیتال اندروید!

دانلود امروز 18+

تاریخ انتشار یکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

3

نسخه 3.1

دوست داشتن 1

A 1000000+ FREE Ebooks v3.1 [Ad-Free] – اپلیکیشن مجموعه عظیم کتاب دیجیتال اندروید
نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه برای اولین بار در ایران

در چند وقت اخیر و با توجه به کاهش تعداد کتاب های کاغذی بسیاری از نویسندگان نیز با تکنولوژی پیش رفته اند و در بسیاری از موارد آثار خود را در قالب نسخه های دیجیتالی منتشر می کنند. با توجه به این موضوع افراد مختلف متناسب با سلیقه خود کتاب های گوناگونی را در حافظه اسمارت فونشان ذخیره می کنند که در این پست قصد داریم شما را با یک کتابخانه مجازی آشنا سازیم. A 1000000+ FREE Ebooks AD-FREE عنوان یک کتاب خانه بزرگ و به عبارت دیگر مجموعه ای عظیم از کتاب های دیجیتال مخصوص اندروید می باشد که توسط GB Technology توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق با برخورداری از امکاناتی گوناگون و متنوع یک دسترسی نا محدود را به انواع کتاب ها برای کاربرانش فراهم می کند که می توان ان را در نوع خود بی نظیر دانست. کتاب های دلخواهتان را به صورت آنلاین مطالعه کنید و یا در صورت دلخواه در حافظه گوشی اندرویدی خود ذخیرشان کنید تا در هر زمان دیگری اقدام به مطالعه آن ها نمایید. تمامی کتاب های موجود در این کتاب خانه مجازی در دسته بندی های خاصی قرار گرفته اند و برای دسترسی به هر کدامشان تنها کافیست دسترسی مورد علاقه خود را لمس کنید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه A 1000000+ FREE Ebooks اندروید :

دسترسی به مجموعه ای عظیم از کتاب های دیجیتال دسته بندی تمامی کتاب های موجود در گروه های مختلف امکان مطالعه به صورت آنلاین و یا دریافتش آن ها برای مطالعه آفلاین سرعت بالا در بارگذاری کتاب های موجود علامت گذاری کتاب های مورد علاقه خود توانایی تغییر اندازه فون کتاب ها محیط کاربری بسیار ساده و هوشمندانه تابع جست و جوی سریع و دقیق

اپلیکیشن A 1000000+ FREE Ebooks با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی خاص به عنوان یک کتابخانه مجازی توانسته است با نیم میلیون دانلود از سراسر جهان امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات ان را از لینک های مستقیم وبسایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v3.1 :

* برطرف سازی باگ های برنامه

A 1000000+ FREE Ebooks




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود A 1000000+ FREE Ebooks 3.1 – مجموعه عظیم کتاب دیجیتال اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..