تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظاهر متفاوت ستاره‌ها با موهای طبیعی‎شان

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ستاره ها مدام در حال تغییر ظاهر خود هستند. آنها عمل های زیبایی می کنند، رنگ موهایشان را تغییر می دهند و آرایش می کنند... و آنقدر این کارها را ماهرانه انجام می دهند که گاهی چهره واقعی شان را از یاد می بریم. به عنوان مثال تشخیص این که مدل مو یا رنگ طبیعی موی ستاره ها چگونه است، سخت می باشد. اگر شما هم دوست دارید با مدل و رنگ طبیعی موی ستاره ها آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

1. مگان مارکل

ظاهر متفاوت ستاره‌ها با موهای طبیعی‎شان
مگان مارکل، عروس جدید خانواده سلطنتی، را همیشه با موهایی صاف دیده ایم اما آیا موهای طبیعی او نیز چنین است؟ از آنجا که مادر مگان آفریقایی- آمریکایی و پدرش قفقازی ست، حدس زدن این که او هم موهایی فر داشته باشد، سخت نیست. اگر به عکس های قبل از شهرت او نگاهی بیاندازید، خواهید دید که موهای او از آنچه اکنون می بینید، کاملا متفاوت است. جوک های زیادی در مورد این که بالاخره فردی با موهای فر به کاخ سلطنتی قدم گذاشت، ساخته شده است.

در هر صورت، مگان با هر دو موی صاف و فر زیبا به نظر می رسد. او در این باره گفت: «راز زیبایی موهای من موادی ست که به آن می زنم. من از محصولات مراقب مو برندهای «Kerastase » و «Wella» استفاده می کنم. آنها دارای روغن هایی هستند که موجب نرمی و صافی موهایم می شوند.»

2. زندیا

ظاهر متفاوت ستاره‌ها با موهای طبیعی‎شان
زندیا سالیان سال است که با موهای صاف در ملا عام حاضر می شود، دلیلش هم عدم اعتماد به نفسی است که در مورد موهای طبیعی خود دارد. او در این باره می گوید: «من هر چه بزرگ تر شدم، از اعتماد به نفسم در مورد موهایم کم شد. من هیچ دختری را در اطرافم نمی دیدیم که موهایش شبیه موهای من باشد. هیچکس هم از موهای من خوشش نمی آمد، از این رو همیشه آنها را صاف یا از کلاه گیس استفاده می کردم. اما حالا می فهمم که هیچ چیز موهای سالم خود آدم نمی شود.» او به دیگران نیز توصیه می کند تا از صاف کننده های مو کمتر استفاده کنند و بگذارند که موهای طبیعی خودشان به طور سالم رشد کند.

3. بلیک لایولی

ظاهر متفاوت ستاره‌ها با موهای طبیعی‎شان
ما بلیک لایولی را با موهایی بلوند به یاد داریم اما در واقعیت موهای او تیره تر از این رنگ هاست. ما این را از زمانی که او مجبور شد در دوران بارداری، از رنگ کردن موهایش خودداری کنید، فهمیدیم. اما تغییرات موهای او تنها به این مورد ختم نمی شود. بلکه حالت موهای او نیز برخلاف آن چیزی است که به چشم می آید. در واقع بلیک موهایی فر دارد. اگر به موهای دخترش دقت کنید، متوجه می شوید که حالت آن را از مادرش به ارث برده است.

4. نیکول کیدمن

ظاهر متفاوت ستاره‌ها با موهای طبیعی‎شان

شاید نیکول کیدمن را در فیلم های قدیمی ترش با موهای فر و رنگ های نسبتا تیره به یاد داشته باشید اما هر چه از آن سالها گذشت، حالت موهای او به سمت صافی و رنگش به بلوند تغییر کرد. حال سالیان سال است که او با موهای صاف و بلوند در ملا عام و حتی فیلم هایش ظاهر می شود، به طوری که موهای طبیعی او را به طور کل از یاد برده ایم. البته او اعتراف کرده که واقعا از این تغییر پشیمان است: «کاش موهایم را به حال خودشان می گذاشتم. اگرچه دیگران به من می گفتند که موهای فر بیشتر به من می آید اما من باز هم کار خودم را می کردم. حال پشیمانم اما دیگر فایده ای ندارد زیرا موهایم به شدت آسیب دیده اند.»

5. اما استون

ظاهر متفاوت ستاره‌ها با موهای طبیعی‎شان
موهای قرمز به هر کسی نمی آید اما اما استون جزو ستاره هایی ست که با این رنگ مو بسیار جذاب می شود. آیا می دانستید که رنگ طبیعی موهای او چیز دیگری ست؟ اما استون آنقدر به رنگ قرمز موهایش پایدار بوده که یادمان می رود او یک دختر مو بلوند است. البته برای این که رنگ مو به موهایش آسیب نرساند، او هر هفته موهایش را تقویت می کند. در نهایت مهم نیست که دیگران رنگ موهای طبیعی او را دوست دارند یا موهای رنگ کرده اش را، او خودش با موهایش قرمزش ارتباط بیشتری برقرار کرده است.

6. لیتون میستر

ظاهر متفاوت ستاره‌ها با موهای طبیعی‎شان
لیتون میستر را در سریال «دختران خببرچین» به یاد دارید؟ درست مانند بلیک لایولی، لیتون میستر نیز موهای طبیعی اش را از دیگران پنهان می کند. او در این باره می گوید: «موهای طبیعی من بلوند است اما من رنگ های تیره را بیشتر دوست داشتم. از این رو بین این دو رنگ مانده بودم تا در نهایت قرعه به نام رنگ قهوه ای تیره افتاد. من دوست نداشتم که در دوران نوجوانی موهایی بلوند داشته باشم، از همان زمان ها بود که تصمیم گرفتم رنگ های تیره تر را انتخاب کنم و به نظرم هم پایبند بودم.»

7. مندی مور

ظاهر متفاوت ستاره‌ها با موهای طبیعی‎شان
اگر چه بیش از یک دهه است که مندی مور را با موهای قهوه ای تیره می بینیم اما هیچوقت چهره طبیعی او را با موهایی بلوند در موزیک ویدیو «candy» سال 1999 از یاد نمی بریم. او اخیرا در مصاحبه ای گفت: «من موهای تیره را ترجیح می دهم زیرا به نظرم بیشتر به من می آید و از سال 2002، یعنی زمانی که رنگ موهایم را تغییر داده ام، دیگر به رنگ طبیعی موهایم بازنگشتم. یکی از دلایل این کارم نگاه مردم به من بود. آنها من را یک ستاره موسیقی پاپ می دیدند، در حالی که دوست داشتم توانایی های دیگر من را نیز درک کنند. از این رو رنگ موهایم را با آنچه در موزیک ویدیوهایم بود، تغییر دادم.» 

8. تراجی پی. هنسون

ظاهر متفاوت ستاره‌ها با موهای طبیعی‎شان
تراجی پی. هنسون خواننده و بازیگر آمریکایی است که موهای فر خود را همیشه صاف می کند. او درباره نظر مردم در مورد موهایش می گوید: «مردم به موهای من می گویند وز، در صورتی که موهای من وز نیست، فر است. من به همین دلیل است که سالها موهایم را زیر کلاه گیس پنهان یا آنها را صاف می کنم. تازه یک سال است که تصمیم گرفته ام با موهای طبیعی خودم در ملا عام حاضر شوم. موهای فر بدون هیچ ماده ای جاذبه زمین را شکست می دهد، این خارق العاده نیست؟! به نظر من این نعمتی ست که خدا به ما داده و باید شکرگزارش باشیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظاهر متفاوت ستاره‌ها با موهای طبیعی‎شان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..