تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

در بخش مد و زیبایی نسیم فان به موضوع انتخاب بهترین عطر برای تابستان پرداخته و عوامل انتخاب را برای شما عزیزان بازگو می کنیم

در حالی که به روزهای گرم سال نزدیک می شویم .باید به دنبال عطری مناسب برای این فصل باشیم تا بدن خود را تازه و خوشبو نگه داریم .حال این سوال پیش می آید که چه عطری برای تابستان مناسب است ؟در تابستان بیشتر از عطرهای ملایم و سبک استفاده می شود .حال اگر به هر دلیلی قادر به استفاده از عطر نیستید می توانید از لوسیون و شوینده معطر بدن استفاده کنید  رایحه‌هایی بر پایه نعناع هندی، چوب درخت سدر و صندل سفید، شکوفه لیمو، آویشن، چوب خیس شده و برگ ماندارین از آن رایحه‌های دلچسبی هستند که بوییدن‌شان مساوی است با احساس دلچسب خنکی

چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

عطر باید ملایم و سبک باشد 

در روزهای گرم تابستان از عطر گرم استفاده نکنید .حتی به قیمت ماندگاری‌شان .عطر و ادکلن مخصوص تابستان باید ملایم و سبک و با رایحه سرد و خنک تنها انتخاب شما در روزهای گرم تابستان باشد  یعنی عطرهایی که حاوی نت‌های ملایم و روزمره هستند مثل رایحه مرکبات و گل‌های معطر اما سبک. به طور کلی عطرهایی که برای استفاده روزمره طراحی شده‌اند در فصل تابستان قابل استفاده هستند عطر خنک هم عطری است که در شما احساس خنکی دلچسبی ایجاد کند. انتخاب این عطر هم اصلا سخت نیست کافی است عطر یا ادکلنی را انتخاب کنید که باز کردن در آن و بوییدنش همان باشد و احساس برخورد نسیم ملایم و دلنشین بهاری با پوست شما هم همان!

چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

می‌توانید در تابستان از چند لایه عطر استفاده کنید

چون در فضل تابستان  از عطرهای سبک و ملایم استفاده می‌کنیم می‌توانید به جای استفاده  از یک عطر می توان  ازدو یا چند نوع عطر سبک و ملایم با هم استفاده کرد. اگر ترکیب عطرها را به درستی در کنار هم قرار دهید م یتوانید یک عطر بسیار خوشبو ذاشته باشید  مثل ترکیب رایحه یاسمن با رایحه رزماری، گل مریم یا لیمو.

چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

می توانید ۱۰عطر برتر مردانه ۲۰۱۸ را ببینید 

عطر مخصوص تابستان بر پایه خوراکی 

از عطرهای برپایه خوراکی‌ها به عنوان عطر مخصوص تابستان استفاده کنید
بسیاری از عطرها برپایه مواد خوراکی تهیه می‌شوند مثل عطر پرتقال، زنجیبل، دارچین، وانیل و … که سلیقه‌های مختلفی را دربرمی‌گیرند و عطر مخصوص تابستان می‌تواند یک یا چند رایحه از این مجموعه را شامل شود مثلا اگر به رایحه‌های خنک و ملایم علاقه دارید از عطر پرتقال و لیمو و یا اگر به رایحه‌های شرقی و ادویه‌ای باب سلیقه شماست از عطر وانیل، دارچین، نعناع یا چای سبز استفاده کنید.

چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

نکات مصرفی استفاده از عطر 

قبل از استفاده از عطر از مرطوب کننده بدون بو استفاده کنید تا ماندگاری عطر بیشتر باشد . معمولا پوست‌های خشک ظرفیت مناسبی برای نگهداشتن مولکول‌های عطر ندارند بنابراین اگر پوست خشکی دارید، بهتر است حتما قبل از استفاده از عطر پوست‌تان را چرب و مرطوب کنید. به طور کلی چربی روی پوست تاثیر زیادی در ماندگاری عطر روی بدن دارد، پس بهتر است همیشه به‌خصوص در روزهای گرم تابستانی اول از کرم‌های چرب و مرطوب کننده‌ها استفاده کنید و بعد سراغ ادکلن بروید.اگر فبل استفاده از عطر بتوانید دوش بگیرید به ماندگاری عطر در روی پوست خود کمک کرده اید

عطر را بر روی نقاط نبض بدن خود اسپری کنید. این نقاط به دلیل داشتن حرکت و گرما عطر را به خوبی نگه داشته و به تدریج در هوا پخش می‌کنند. نقاطی از پوست که نبض دارند مثل مچ دست، کنار گردن، پشت گوش، پشت آرنج، زیر گلو و حتی پشت زانو و روی مچ پا اسپری کنید .اسپری کردن عطر روی موها باعث می‌شود تا رایحه عطر تمام روز همراه شما باشد!

مچ دست های خود را بعد از عطر زدن به هم نمالید .چون باعث شکسته شدن مولکول عطر شده و ماندگاری آن را کاهش می دهید

مچ دست را به هم نمالید: این کار عادت بسیاری از خانم‌ها و آقایان است که باعث می‌شود ساختار مولکولی عطر شکسته شود و دوام و بوی آن کاهش یابد. پس اگر می‌خواهید نوت‌های اولیه عطر شما مدت بیشتری باقی بمانند پس از اسپری کردن عطر صبر کنید تا خشک شود سپس به بقیه کارهای خود بپردازید.

اگر اشتباها عطر زیاد استفاده کردید با الکل آن را کم کنید: گاهی پیش می‌آید که عمدا یا سهوا عطر را بیش از اندازه روی بدن یا لباس خود اسپری می‌کنید. در این شرایط بهتر است به جای شستن بدن یا کارهای دیگر یک پنبه را به الکل آغشته کنید و روی محل بمالید تا عطر پاک شود. اگر این روش موثر نبود کمی جوش شیرین را با آب مخلوط کرده و روی محل بمالید و پنج دقیقه صبر کنید خشک شود سپس آن را بشویید.

عطر را در محل مناسب نگهداری کنید: گرما، رطوبت و نور سه عامل اصلی کاهش دهنده عمر عطر هستند که هر سه در فصل تابستان به وفور یافت می‌شوند پس لازم است در این فصل بیشتر مراقب عطرهای خود باشید و آن‌ها را در محیطی خنک و دور از نور و رطوبت قرار دهید.

چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

استفاده کدام عطر در کجا 

کارشناسان عطر برای هر محل و موقعیتی در فصل تابستان رایحه خاصی را پیشنهاد کرده‌اند که این رایحه‌ها عبارتند از:

برای اداره و محل کار: عطر شکوفه لیمو و وانیل
برای ساحل: اسپری نارگیل و نعناع
برای قرار در رستوران و کافی شاپ: رایحه مرکبات و بادام شیرین، گل سرخ و ترنج
گردش در بیرون از منزل: رایحه کاج، چوب سدار، بلوط، پاتچولی و شکوفه پرتقال
برای مهمانی شبانه: رایحه گل گرانیوم، ماندارین و عطرهای شرقی

چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

چه عطری برای تابستان مناسب است ؟

 برای شناختن فواید رایحه ها

ریحان:ایجاد صلح و آرامش

رز:احساس لطیف و شکننده

یاسمین:مناسب افراد با اعتماد به نفس بالا

زنبق:افراد باجرات

اسطوخودوس:مناسب افراد محرک و پرجنب وجوش

پرتقال:ایجاد سرزندگی و تعادل

بهارنارنج:برطرف کردن استرس

گریپ فروت:معجزه در خوش اخلاق کردن

لیمو:رهایی از استرس و آشفتگی ذهن

سدر:تسکین دهنده روح

وانیل:مناسب افراد افسرده که بوی دلنشین آن باعث ایجاد نشاط و سرحال آمدن می شود.

اکالیپتوس:اگر احساس افسردگی شدیدی دارید، سراغش بروید

چوب صندل:رایحه ای شیرین و خاص برای کنترل هیجان های درونی

کاج:قدرت بالابردن حالات روحی و عاطفی شخص را داردبهترین عطرهای تابستان را بشناسید!

مشک:بالا بردن اعتماد به نفس و.

گردآوری :گروه مد و زیبایی نسیم فان 

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه عطری برای تابستان مناسب است ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..