تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوختگی مقعدی نوزاد، راه درمانش چیست؟

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: الان نوزاد من17روزشه از3 روزگی تا حالا داخل ودور مقعدش شدیدسوخته وپوستش رفته هرکاری هم میکنم خوب نمیشه بدتر میشه پماد کالاندولا.آردن.کرم ثمین.وحتا پودر سورنج استفاده کردم ولی تغیر نمیکنه تو روخدا کمکم کنید چیکار کنم چه پمادی بزنم خوب شه حتا یه روزه کاملم بازش گذاشتم ولی خوب نشد هر4ساعت یبارم میشورمش فک کنم اسهال هم هست 

پاسخ دکتر محمد زنوزی راد، متخصص کودکان:
باید زمانیکه پوشک خیس شد سریع تعویض شود تا الودگی موجب التهاب پوست بچه نشود. بعد از اینکه بچه را شستید مقداری او را باز بگذارید تا با هوا خشک شود و پوست سالم تر بماند. تا زمانیکه قرمزی ایجاد نشده نیازی به استفاده از هیچ دارویی نیست اما به محض قرمزی از ویتامین اد، وازلین و روغن زیتون استفاده کنید اگر بیشتر شد ممکن است حساسیت به پوشک باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوختگی مقعدی نوزاد، راه درمانش چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..