تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای رئیس جمهور چه پاسخی برای پشتوانه مردمی خود دارید؟

یک منشور رونمایی و توسط دولت ابلاغ شده است، اما هیچ اثر عملیاتی نداشته است.

آیا عملکرد دور دوم دولت و شخص رئیس جمهور با منشور حقوق شهروندی که توسط ایشان ابلاغ شد مطابقت دارد؟

نشان از ضعف رئیس جمهور دارد. چون این عمل دقیقا بر خلاف وعده های انتخاباتی ایشان بود من اعتقاد دارم در دور دوم دکتر روحانی منافع مردم را نادیده گرفته.

در ایام تبلیغات انتخاباتی رییس جمهور اعلام میکند رای بالا پشتوانه‌ای است برای دولت تا بتواند تا بتواند به مطالبات و انتظارات مردم جامه عمل بپوشاند و به وظیفه خود عمل کند. حال این سوال مطرح می‌شود که آقای رئیس جمهور چه پاسخی برای آن پشتوانه مردمی خود دارید که روز به روز در حال ریزش است؟

یک منشور رونمایی و توسط دولت ابلاغ شده است، اما هیچ اثر عملیاتی نداشته است و هیچ اقدام جهت اثر گذاری آن در سیستم اداری کشور صورت نگرفته است. این امری است که به اندکی اراده نیاز دارد و نه حتی رای بالا.

نظر شما درباره عدول رییس جمهور از وعده‌هایی مثل عدم فیلتر تلگرام چیست؟

در مورد نداشتن اختیارات کافی باید عرض کنم طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران رییس جمهور عالی ترین مقام اجرایی کشور هست و همچنین رئیس شورای امنیت ملی و رئیس شورای عالی فضای مجازی و قانونا این مورد باید توسط این شورا اعلام می‎شد نه از طرق دیگر.

ربیس جمهور باید گزارش مبتنی بر واقعیات را به مردم ارائه دهد چون مردم ولی نعمتان این کشور هستند و حق دارند در جریان امور مربوط به خود قرار بگیرند. جناب روحانی پیام رسان تلگرام حدود 40 ملیون کاربر ایرانی داشت عده ای از طریق این پیام رسان برای خودشان ایجاد شغل کرده بودند پاسختان به این خیل عظیم از مردم و هم وطنان چیست؟ شغلی که ایجاد نکردیم هیچ گروهی شاغل هم بیکار کردیم.

آیا این فیلترینگ کارایی دارد؟

مگر برای تلگراف جواب داد که بخواهد برای تلگرام جواب دهد؟ مگر برای توییتر جواب داد؟ در خصوص پیام رسانهای داخلی تا زمانی که مردم احساس میکنند دولت مردان با آنها با صداقت برخورد می‌کنند توفیق چندانی حاصل نخواهد شد و نمی‌توان مردم را به زور به سمت آن‌ها فرستاد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای رئیس جمهور چه پاسخی برای پشتوانه مردمی خود دارید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..