تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیج تمامی امکانات برای برپایی کنگره ملّی سرداران شهید البرز

استاندار البرز برپایی کنگره ملّی سرداران شهید استان البرز را مهم خواند و گفت: تمام امکانات برای برپایی کنگره سرداران شهید استان البرز بسیج می شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمدعلی نجفی، استاندار البرز در نشست هماهنگی برپایی کنگره ملّی سرداران شهید استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، گفت: تمام امکانات استانی به منظور برپایی هرچه بهتر کنگره سرداران شهید البرز بسیج می شوند.

 بسیج تمامی امکانات برای برپایی کنگره ملّی سرداران شهید البرز

به گفته نجفی، شهداء گنجینه های ارزشمند نظام هستند و امروزه مدیران استان با درک این مهم با خلوص نیت در برپایی کنگره سرداران استان تلاش می کنند.

وی با در نظر گرفتن اهمیت نقش شهرداری ها در ارتقاء و توسعه شهری مطرح کرد: شهرداری ها باید بر این نکته که شهر تنها با برنامه ها و اقدامات ظاهری زیبا نمی گردد بر لزوم توجه به چهره معنوی شهر نیز تلاش کنند.

نجفی افزود: کنگره شهداء استان البرز می تواند با تبیین و تشریح سلحشوری دلاورمردان سال های دفاع مقدس فضای ایثار و از خودگذشتگی را برای تمام اقشار جامعه به خصوص نوجوانان تداعی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیج تمامی امکانات برای برپایی کنگره ملّی سرداران شهید البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..