تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناصر ملک مطیعی: هیچ وقت ممنوع الکار نبودم + فیلم

فیلم صحبت‌های ناصر ملک مطیعی که به ممنوع الکار نشدن خود اشاره دارد را در این گزارش ببینید.

به گزارش سینماخبر بعد از خبر درگذشت ناصر ملک مطیعی بازیگر مشهور دوران سینمای ایران، موجی از انتقاد، گلایه و ابراز تاسف نسبت به بی مهری صورت گرفته  به این بازیگر در فضای مجازی و حتی تشییع جنازه این بازیگر نشر و بازنشر شده است.

باتوجه به آنکه نباید منکر کج سلیقگی‌هایی در این سالها بود، اما فعالیت نداشتن یک بازیگر قبل از انقلاب در سینمای  بعد از انقلاب را نمی‌توان میانگینی از نگاه حاکمیت و مدیریت فرهنگی دوران انقلاب اسلامی به حساب آورد.

قطار سینمای کنونی انقلاب اسلامی در حالی حرکت خود را در مسیری متفاوت از ریل دوران رژیم پهلوی می‌پیماید که سرنشینان آن ماحصل نسل هنرمندان قبل و بعد از انقلاب هستند که با توجه به تغییر ریل صورت گرفته، تمایل به ماندن در این راه داشته‌اند.

جمشید مشایخی، سعید راد، ژاله علو، داریوش مهرجویی، علی نصیریان، ثریا قاسمی، داوود رشیدی، عزت الله انتظامی و... از جمله سرنشینانی هستند که شروع کارشان در سینمای قبل از انقلاب بوده و ادامه فعالیتشان تا امروز در بعد از انقلاب ادامه داشته است.

فیلم صحبت‌های ناصر ملک مطیعی را ادامه مشاهده کنید:

00:45 00:45

انتهای پیام/

آیا ناصر ملک مطیعی ممنوع الکار بود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناصر ملک مطیعی: هیچ وقت ممنوع الکار نبودم + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..