تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی روابط پشت پرده فوتبال در یک مستند سریالی

مجموعه مستند «دریبل» به کارگردانی به مناسبت آغاز جام جهانی فوتبال، به زودی از شبکه سوم سیما پخش می شود.

 به گزارش سینماخبر مجموعه مستند «دریبل» به کارگردانی پدرام بهرامی و تهیه کنندگی عطا پناهی، از تولیدات خانه مستند انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز جام جهانی فوتبال بزودی از شبکه سوم سیما به نمایش در می‌آید.

این مجموعه که در سه قسمت ۲۶ دقیقه‌ای تولید شده است، با قلم مهدی اسدزاده نگاهی دارد به روابط پنهان و دست‌های پشت پرده‌ای که در حوزه فوتبال نقش دارند.

بررسی روابط پشت پرده فوتبال در یک مستند سریالی

عطا پناهی تهیه کننده این اثر با بیان اینکه در این سه قسمت فوتبال از دریچه اقصاد، قضاوت و رسانه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد؛ از ادامه ساخت این مجموعه مستند در محور‌های دیگر خبر داد.

تصاویر استفاده شده و سوژه پرداخته شده در این مجموعه مستند، نگاهی به روابط پنهان موجود در مستطیل سبز دارد و به همین دلیل علاقه مندان می‌توانند با زاویه دیگری از فوتبال آشنا شوند.

از این تهیه کننده، پیش از این مستند رویای مسی با محوریت فوتبال روی آنتن رفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی روابط پشت پرده فوتبال در یک مستند سریالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..