تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش «در جستجوی فریده» برای علاقمندان به سینمای مستند

برنامه این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» به نمایش و نقد فیلم مستند «در جستجوی فریده» اختصاص یافته است.

 به گزارش سینماخبر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، برنامه این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند «در جستجوی فریده» ساخته آزاده موسوی و کوروش عطائی اختصاص یافته است.

این فیلم مستند از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ششم خردادماه ۹۷ در سالن سینماحقیقت به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور آزاده موسوی و کوروش عطائی کارگردانان، ناصر صفاریان مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها و مصطفی جلالی‌فخر منتقد مهمان مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرد.

«در جستجوی فریده» درباره‌ زنی به نام فریده است که چهل سال پیش در حرم امام رضا (ع) رها شده و بعد از انتقال به شیرخوارگاه توسط زوجی هلندی به فرزندی گرفته شده و به هلند برده می‌شود. فریده که در طول این سال‌ها به‌خاطر ترس از سفر به ایران و تمایل نداشتن خانواده‌اش به وطن بازنگشته، چند سالی‌ است از راه دور جست‌وجویی را برای پیدا کردن خانواده‌ واقعی‌اش شروع کرده و حالا برای اولین بار به ایران سفر می‌کند تا زادگاهش را ببیند و با سه خانواده که مدعی‌اند خانواده‌ واقعی او هستند، ملاقات کند ...

این فیلم برنده‌ چهار جایزه از یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» شامل جایزه هنر و تجربه، بهترین تدوین، بهترین موسیقی، جایزه ویژه دبیر جشنواره شده است.

عوامل تولید مستند ۸۸ دقیقه‌ای «در جستجوی فریده» عبارتند از کارگردانان: آزاده موسوی و کوروش عطائی، مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، صدابردار: حسن شبانکاره، تدوینگر: حمید نجفی‌راد، صداگذار: انسیه ملکی، موسیقی: افشین عزیزی، طراح پوستر: علی باقری، مدیر تولید و عکاس: شاهین دانشفر، دستیار کارگردان: صدف صادقیان‌پور، تهیه‌کنندگان: آزاده موسوی و کوروش عطائی با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

عموم علاقه مندان برای تماشای فیلم مستند «در جستجوی فریده» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه ۶ خردادماه به سالن سینماحقیقت واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش «در جستجوی فریده» برای علاقمندان به سینمای مستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..