تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از دو کتاب قرآنی به خط نستعلیق و لاتین

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در اولین روز نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان ساری از دو کتاب قرآنی به خط هنرمند برجسته علیرضا اکرمی رونمایی شد.

به گزارش ایکنا از مازندران، نمایشگاه قرآن عترت شهرستان ساری عصر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی و شهری افتتاح شد.
در ادامه بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این نمایشگاه از دو کتاب قرآنی به نام های زیارت حضرت رضا(ع) به نستعلیق و سوره «الرحمن» و «واقعه» به لاتین به خط هنرمند برجسته علیرضا اکرمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
به گزارش ایکنا علی اکرمی از هنرمندان خطاط در حوزه دینی و قرآنی است که تا کنون اثار فراوانی خود را به همه موزه‌های میراث فرهنگی کشور هدیه کرده است.
وی نویسنده اولین قرآن لاتین دنیا را نوشته و به موزه ملی قرآن در تهران تقدیم کرده است. وی این کتاب مقدس را در پنج سال به طول انجامید.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از دو کتاب قرآنی به خط نستعلیق و لاتین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..