تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرفه «فرشتگان زمینی» و فعالیت‌های قرآنی کودکان استثنایی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فعالیت‌های قرآنی ـ فرهنگی کودکان و نوجوانان استثنایی در 7 گروه در غرفه فرشتگان زمینی در معرض نمایش قرار گرفت.

غرفه «فرشتگان زمینی» و فعالیت های قرآنی کودکان استثنایی

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ غرفه فرشتگان زمینی از جمله غرفه‌هایی است که فعالیت‌های قرآنی ـ فرهنگی کودکان و نوجوانان را به معرض نمایش گذاشته و تفاوتی که این غرفه با دیگر غرفه‌های بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن دارد این است که کودکان و نوجوانان استثنایی را تحت پوشش دارد.
در این غرفه مهارت‌های حرفه‌ای کودکان استثنایی در 7 گروه (استثنایی، حسی و حرکتی، نابینایان، ناشنوایان و مشکلات رفتاری) در بخش‌هایی از جمله        برنامه‌های قرآنی، قالی بافی، مشبک و معرق کاری ارائه می‌شود.
از جمله فعالیت‌هایی که از سوی این مرکز اجرا شده است برنامه‌های قرآنی است که کودکان بر اساس محتوای کتاب‌هایی که برای آنها در نظر گرفته شده است در مسابقات مختلف قرآنی شرکت و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
از جمله افتخاراتی که از سوی این دانش آموزان کسب شده است می‌توان به برتری در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز آموزش پرورش اشاره کرد و در اینجا این نکته قابل ذکر است که هر شرکت کننده در بخش‌های مربوط به خود به رقابت با دیگر شرکت‌کنندگان می‌پردازد به این شکل که کودکان ناشنوا با یکدیگر و نابینایان و دیگر گروه‌ها به رقابتی از جنس قرآن می‌پردازند.
تا کنون مسابقاتی در رده‌های مختلف از جمله دورن مدرسه‌ای و استانی برگزار کرده و منتخبان این دوره‌ها به مسابقات کشوری معرفی شده‌اند.
یادآور می‌شود، بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ خردادماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرفه «فرشتگان زمینی» و فعالیت‌های قرآنی کودکان استثنایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..