تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی‌های جنگی آمریکا بدون اجازه وارد آب‌های چین شده‌اند

وزارت دفاع چین نزدیک شدن دو کشتی جنگی آمریکایی به جزایر واقع در دریای چین جنوبی را اقدامی تحریک آمیز خواند و آن را محکوم کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع چین اعلام کرد کشتی های جنگی آمریکا بدون اجازه وارد آب های چین شده اند.

وزارت دفاع چین اعلام کرد اراده ارتش چین برای دفاع از حاکمیت کشور "خلل ناپذیر" است.

وزارت دفاع چین روز یکشنبه ورود کشتی های جنگی آمریکایی را به آب های چین محکوم کرد.

وزارت دفاع چین نزدیک شدن دو کشتی جنگی آمریکایی به جزایر واقع در دریای چین جنوبی را اقدامی تحریک آمیز خواند و آن را محکوم کرد.

وزارت دفاع چین در بیانیه کوتاهی اعلام کرد اقدام آمریکا به طور جدی حاکمیت چین را نقض می کند زیرا کشتی های جنگی آمریکایی بدون اجازه وارد آب های مرزی چین شده اند.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری رویترز، در این بیانیه آمده است کشتی ها و هواپیماهای چینی فوراً به منطقه اعزام شدند که به کشتی های آمریکایی هشدار دهند تا منطقه را ترک کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی‌های جنگی آمریکا بدون اجازه وارد آب‌های چین شده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..