تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاردین: انگلیس بزرگ‌ترین حامی تسلیحاتی اسرائیل و شریک سرکوب فلسطینی‌هاست

همزمان با تداوم سرکوب فلسطینیان از جمله قتل‌عام اخیر زنان و کودکان توسط رژیم صهیونیستی، روزنامه گاردین چاپ لندن اعلام کرد که صادرات سلاح‌های انگلیسی به اسرائیل به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است.


 

به گزارش ایرنا، گاردین در گزارش روز یکشنبه خود اعلام کرد که آمار «کمپین مخالف تجارت سلاح» نشان می‌دهد، پیمانکاران دفاعی در انگلیس مقادیر بی‌سابقه‌ای سلاح به اسرائیل فروخته‌اند.آمار کمپین مخالف فروش سلاح نشان می‌دهد، سال گذشته میلادی مجوز فروش 221 میلیون پوند سلاح به فلسطین‌اشغالی صادر شده که این رژیم را به هشتمین بازار بزرگ شرکت‌های ساخت سلاح در انگلیس تبدیل کرده است. صادرات سلاح انگلیس به فلسطین اشغالی در حالی رکورد می‌زند که سرکوب روزهای اخیر فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی، اعتراضات مردم جهان را به دنبال داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاردین: انگلیس بزرگ‌ترین حامی تسلیحاتی اسرائیل و شریک سرکوب فلسطینی‌هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..