تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک مخالف سعودی: زخم محمد بن سلمان کاری و کُشنده نیست

یک مخالف سعودی مقیم لندن با اشاره به اخبار مربوط به زخمی شدن محمد بن سلمان ولیعهد سعودی گفت: زخم او کاری نیست و به زوی در انظار ظاهر خواهد شد تا فرضیه کشته شدنش را رد کند.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه "المیادین" محمد المسعری دبیر کل حزب "التجدید الاسلامی" که از مخالفان سعودی است با اشاره به اینکه زخم محمد بن سلمان ولیعهد سعودی کاری و کُشنده نیست، گفت: وی به منظور خنثی کردن فرضیه مرگش به زودی در انظار ظاهر خواهد شد.

این در حالی است که مجتهد وبلاگ نویس معروف سعودی که به بر ملا کردن اسرار خاندان حاکم سعودی شهرت دارد، روز گذشته در صفحه توئیتر خود اعلام کرد، اخبار مربوط به زخمی شدن بن سلمان در حادثه الخزامی یا همان تیراندازی به یکی از قصرهای بن سلمان در ماه گذشته افزایش یافته است.

از آنجا که صحت و دقت توئیت‌های مجتهد جای تردید دارد، المسعری گفت که منبع اصلی او شاهزاده ترکی بن عبدالله است که منبع قابل اعتمادی به شمار می آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک مخالف سعودی: زخم محمد بن سلمان کاری و کُشنده نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..