تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امنیت کشور مایه خشم دشمنان ایران است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین رحیمی در اختتامیه جشنواره ملی ناجیان‌مان با اشاره به مشارکت خوب هنرمندان از خلق آثار هنری آنها و حضورشان در این جشنواره تقدیر کرد، اظهار داشت: جای خرسندی است که این اقدام در ابتدا به دنبال حرکتی خودجوش انجام شد و بعد از آن به شکل جشنواره‌ای ادامه مسیر داد و این مهم برای پلیسی که شعارش جامعه محوری و مردم‌مداری است موضوعی امیدوارکننده است. 

وی با بیان اینکه پلیس به خدمتگذاری برای مردم افتخار می‌کند، افزود: امروز مفتخریم که اعلام کنیم علی رغم تمام دشمنی‌ها و تلاش آنها برای به تنگنا کشاندن مردم در ابعاد اقتصادی، بی نظیرترین امنیت را در کشور برقرار کرده‌ایم و دشمن در این بخش هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: امروز این امنیت مثال زدنی از نقطه صفر مرزی تا قلب شهرها مستقر شده و باعث افتخار است که این استقرار با حمایت مردم و با تکیه بر مشارکت مردمی بدست آمده است.

سردار رحیمی با تأکید براینکه امنیت کشورمان باعث نگرانی و خشم دشمنان شده است، گفت: به عنوان مثال ولیعهدی که دو ماه است در بی خبریست به شدت از این موضوع خشمگین است؛ من که حدود یک سال پیش از مرزهای جنوب شرقی کشور به تهران آمدم به خوبی باخبرم که چه هزینه‌هایی برای اعزام یک گروه کوچک تروریستی به داخل خاک کشورمان انجام می‌شود و این هزینه‌ها با حمایت آمریکا و انگلیس و با پول سنگین عربستان و امارات پیگیری می‌شود.

وی با تأکید براینکه همواره این دشمنان در اقدامات خود شکست خورده و با ده‌ها نفر به سمت برجک مرزبانی ما هجوم می‌آورند که تنها 4 نفر در آن قرار دارند و دست آخر ناکام می‌مانند، گفت: به عنوان مثال یک سال بعد در منطقه حق آباد خاش گروهکی تروریستی متشکل از 7 نفر در ساعات اولیه بامداد وارد خاک کشور شدند که در کمین نیروهای ما گرفتار شده ودر همان دقایق نخست 5 نفر از آنها به هلاکت رسیدند و این درحالی است که این گروه با حمایت فردی به نام جلیل قنبرزهی که مدعی است 20 سال گروه‌های تروریستی را در خارج از مرزهای کشور حمایت کرده بود به کشورمان اعزام شده بودند.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: علاوه بر این در داخل کشور شاهد امنیت‌آفرینی همکارانمان در کنار سایر دستگاه‌های مسئول بودیم و به عنوان مثال دیدید که اخیرا یکی از شرورترین افراد را که هیچ حد و مرزی برای خود قائل نبود با فعال کردن 6 تیم پلیسی در مرز غربی کشور دستگیر کردیم.

سردار رحیمی در پایان با تأکید بر وجه تمایز پلیس ایران با سایر پلیس‌های دنیا، خاطرنشان کرد: وجه تمایز ما با پلیس‌های دنیا جامعه محوری و مردم مداری ماست و ما به دنبال امنیت مردم پایه و تأمین امنیت با اتکا بر توان مردمی هستیم درحالی که پلیس سایر کشورها صرفا متکی بر اقتدار خشک هستند و ما نمونه این تفاوت را در اعتراضات دی ماه سال گذشته شاهد بودیم که همکاران ما علی‌رغم توهین‌هایی که از سوی برخی معترضین به آنها شد هیچ گونه رفتار خارج از عرفی نداشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امنیت کشور مایه خشم دشمنان ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..