تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کوکی بادام شکلاتی

می توانید کوکی بادام شکلاتی را به عنوان شیرینی در پذیرایی های خود استفاده کنید و از طعم آن لذت ببرید.

مواد لازم برای کوکی بادام شکلاتی  کره هم دما با اتاق   225 گرم شکر قهوه ای  سه چهارم فنجان شکر  1 فنجان عصاره وانیل  2 ق چ تخم مرغ بزرگ هم دما با اتاق  2 عدد پودر کاکائو  دو سوم فنجان آرد  2 فنجان جوش شیرین  1 ق چ نمک دریا  1 ق چ شکلات چیپسی  2 فنجان بادام خرد شده  نصف فنجان کوکی های شکلاتی طرز تهیه کوکی بادام شکلاتی

شکر و کره را خوب با هم بزنید تا شکل کرمی بگیرد و حجیم باشد. در هنگام هم زدن، تخم مرغ و وانیل را هم یکی یکی اضافه کنید. جوش شیرین، آرد، کاکائو و نمک را الک کنید سرعت همزن را کم کنید و مواد خشک را به مواد مرطوبمان اضافه کنید و خوب هم بزنید تا جدی که خمیر یک دست شود.

بادام را به همراه شکلات چیپسی و حدود 1 ساعت درون یخچال قرار دهید. درجه فر را روی دمای 180 درجه سانتی گراد قرار دهید. کف سینی را با کاغذ روغنی بپوشانید. با قاشق و یا اسکوپ به اندازه یک و نیم قاشق غذاخوری از خخمیر بردارید و با فاضله زیاد در سینی بچینید و به مدت 11 تا 12 دقیقه درون فر قرار دهید و بپزید.

بعد از پخت 3 دقیقه که از حرارت افتاد کوکی ها را روی توری سیمی منتقل کنید تا کاملا سرد شوند .

کوکی بادام شکلاتی نکات تکمیلی در مورد کوکی بادام شکلاتی

کوکی بادام شکلاتی جزو کیک و شیرینی – کلوچه و کوکی میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 30 دقیقه 
و زمان پخت و انتظار آن در حدود 15 دقیقه میباشد .
کوکی بادام شکلاتی را می توانید در وعده میان وعده – دسر – سرو کنید .
توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 8 نفر مناسب میباشد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کوکی بادام شکلاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..