تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی هتل های شهر روستوف روسیه یکی از شهرهای میزبان جام جهانی

هتل های شهر روستوف

یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 روسیه شهر رستو آن دان است که نام آن برای گردشگران زیاد آشنا به نظر نمی رسد.این شهر زیبا هتل های زیادی دارد که اگر می خواهید به این شهر مسافرت کنید و یا قصد تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را دارید باید به فکر انتخاب هتلی مناسب باشید که در این نوشتار بهترین هتل های این شهر را به شما معرفی می کنیم.

هتل های شهر روستوف در روسیه یکی از شهرهای میزبان جام جهانی

معرفی هتل های شهر روستوف روسیه یکی از شهرهای میزبان جام جهانی

عکس هتل Attache شهر روستوف

هتلهای لوکس روستوف:

هتل Mercure:  این هتل 4 ستاره دارد و اولین هتل لوکس این شهر است و خدماتی مانند رستوران، اینترنت رایگان، تهیه مطبوع، کارمندان اشنا به چند زبان، خشکشویی لباس، اتاق جلسات و کنفرانس را دارا است. هزینه اقامت در متل مرکور شبی 92 تا 144 دلار است.

هتل Attache: این هتل هم 4 ستاره است و و منتخب گردشگران در سال 2017 و دومین تل لوکس شهر است که خدماتی مانند رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان، تهیه مطبوع، خشکشویی، حمل و نقل فرودگاهی و درون شهری با هزینه اقامت شبی بین 62 تا 113 دلار است.

هتلBellagio: این هتل 4 ستاره اولین ختل خدمات Spa و سومین هتل لوکس شهر است که خدماتی مانند استخر، رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان، مرکز ورزشی، ای پی ای، تهیه مطبوع، خدمات کودکان، خشکشویی، اتاق جلسه، حمل و نقل فرودگاهی به همراه صبحانه را دارا است. هزینه اقامت در این هتل شبی بین 65 تا 88 دلار می باشد.

هتلCongress Don-Plaza: هتل ۴ ستاره، دومین هتل خدمات Spa و چهارمین هتل لوکس شهر با خدمات رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان، مرکز ورزشی، Spa، تهویه مطبوع، کارمندان چند زبانه، خشکشویی، اتاق جلسات و کنفرانس، مایکروویو و حمل و نقل فرودگاهی به همراه صبحانه است. هزینه اقامت در آن شبی ۷۶ تا ۱۰۶ دلار می باشد.

هتل Residentsiya: هتل ۴ ستاره، سومین هتل خدمات Spa و پنجمین هتل لوکس شهر با خدمات رستوران، استخر، اینترنت رایگان، مرکز ورزشی، Spa، تهویه مطبوع، خدمات کودکان، نگهداری نوزاد، خشکشویی، اتاق جلسات و کنفرانس و حمل و نقل فرودگاهی به همراه صبحانه است. هزینه اقامت در آن شبی ۸۲ تا ۱۵۵ دلار می باشد.

هتل Donskaya Roscha Park: هتل ۴ ستاره، چهارمین هتل خدمات Spa و نهمین هتل لوکس شهر با خدمات رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان، مرکز ورزشی، Spa، تهویه مطبوع، خدمات کودکان، کارمندان چند زبانه، خشکشویی، اتاق جلسات و حمل و نقل فرودگاهی به همراه صبحانه است. هزینه اقامت در آن شبی ۶۲ تا ۸۴ دلار می باشد.

هتل های با قیمت مناسب :

هتل Don Kikhot: این هتل سه ستاره دارای پارکینگ و اینترنت رایگان، تهیه مطبوع و حمل ونق فرودگاهی است. این هتل نسبت به خدماتی که ارائه می دهد قیمت خوبی دارد و هزینه اقامت در آن شبی بین 36 تا 54 دلار می باشد.

هتل Park City Rose: این هتل 4 ستاره دارای اینترنت رایگان، اتاق جلسات، تهیه مطبوع و حمل و نقل فرودگاهی است و همین طور صبحانه رایگان نیز دارد. این هتل هشتمین هتل لوکس شهر است و به ازای ارائه خدمات و اقامت شبی 41 تا 86 دلار قیمت دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی هتل های شهر روستوف روسیه یکی از شهرهای میزبان جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..