تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محموله کالای قاچاق در بن بست پلیس متوقف شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان به عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز و با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" اشاره و بیان کرد: ماموران مباره با قاچاق کالا شهرستان های ماهشهر و هندیجان به منظور اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری موفق شدند 3 خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف نمایند.

وی با اشاره به بازرسی از خودروهای توقیف شده اذعان داشت: در این بازرسی ها یک تن لیمو خارجی، یک تن گردو، 110 طاقه انواع پارچه و مقدار زیادی لوازم آرایشی بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط گردید.

سردار عباس زاده ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را 3 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: در این زمینه 3 قاچاقچی دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

کشف و ضبط محموله های کالای قاچاق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محموله کالای قاچاق در بن بست پلیس متوقف شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..