تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار چاپ دوم کتاب ۸۰ هایکو حوا اثر شاعر و نویسنده قروه ایی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، لیلا رضایی بانوی شاعر و نویسنده‌ی جوان قروه ایی با حمایت اداره کل ورزش و جوانان کردستان توانست چاپ دوم کتاب ۸۰ هایکو حوا را منتشر و در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی کند.
لیلا رضایی در دهه ۸۰ به عنوان یک فعال ادبی در شهرستان قروه آغاز به کار کرد و توانست در سال ۹۳ اولین کتاب خود را با نام شعری برای زنانگی‌های زمین به چاپ برساند.
رضایی در اردیبهشت ماه سال ۹۴ کتاب دوم خود با نام هایکو به زبان ساده را چاپ کرد و در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آن را رونمایی کرد و رسماً عضو خانه قلم ایران شد.
این بانوی قروه ایی چاپ دوم ۸۰ هایکوی حوا را در اوایل سال جاری به پایان رساند و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان کردستان در نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران رونمایی کرد.
هایکو شعر ژاپن است، اما اکنون یک ژانر جهانی است و معتلق به هیچ جغرافیایی خاصی نبوده و در ادبیات استان کردستان هم تاکنون جایگاه خود را پیدا کرده است.
گفتنی است، کتاب ۸۰ هایکو حوا اولین مجموعه‌ی دو زبان فارسی و کُردی است که در حال حاضر از سوی لیلا رضایی این شاعر قروه ایی به چاپ رسیده است.
انتهای پیام/م

انتشار چاپ دوم کتاب ۸۰ هایکو حوا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار چاپ دوم کتاب ۸۰ هایکو حوا اثر شاعر و نویسنده قروه ایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..