تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه ریزی دربرخی ازشهرهای استان برای مقابله با بحران آب

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ احمد نکونام،مدیر امور شهرهای آبفای استان قم، با اشاره به مشکلات ناشی از کمبود آب در برخی از شهرهای استان گفت: در این راستا برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای مقابله با مشکل کم آبی در این شهرها شده است.

وی چالش کم آبی در شهر جعفریه را مورد تأکید قرار داد واضافه کرد: آب مورد نیاز این شهر از سه حلقه چاه تأمین می‌شود که کاهش بارندگی‌ها و خشکسالی اخیر منجر به افت سطح آب این چاه‌ها و در نهایت کاهش آبدهی شده است.

مدیر امور شهرهای شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به تمهیدات انجام شده برای رفع کمبود آب در شهر جعفریه یادآورشد: با تصمیم کمیته بحران شرکت آب و فاضلاب حفر یک حلقه چاه جدید و جابه‌جایی یکی از چاه‌های موجود شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از اخذ مجوزهای لازم از شرکت آب منطقه‌ای اقدامات لازم برای حفر چاه انجام شد ادامه داد: با تأکیدات و پیگیری‌های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در پایان سال گذشته با انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی حفر چاه آغاز شد.

وی با بیان اینکه با وارد شدن این چاه به مدار بهره‌برداری حدود ۱۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت منابع تولید آب شهر جعفریه افزوده خواهد شد،عنوان کرد: امیدواریم با اقدامات انجام شده و همکاری مردم بتوانیم بر مشکلات ناشی از کم آبی در این شهر فائق آییم.

نکونام از پایان عملیات حفاری این چاه خبر داد و تأکید کرد: در روزهای آینده مراحل لوله‌گذاری و پمپاژ اولیه نیز به انجام می‌شود و در آینده نزدیک این چاه قابل بهره‌برداری خواهد بود.

انتهای پیام/ح

حفر چاه جدید برای جبران کمبود آب در شهر جعفریه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه ریزی دربرخی ازشهرهای استان برای مقابله با بحران آب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..