تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکره فرسایشی با آمریکا بی ثباتی برای کشور را رقم می زند

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور،عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی،با بیان بدعهدی‌های مکرر آمریکا نسبت به ایران و اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا گفت: مقام معظم رهبری چه در دوران مذاکرات هسته‌ای و چه در سالیان متمادی همواره گوشزد کردند که نباید به آمریکایی‌ها خوش‌بین بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره قدرت جمهوری اسلامی در منطقه عنوان کرد: کشور ما در میان کشورهای مسلمان در خط اول مقاومت است و پذیرش FATF قدرت ما را در منطقه نابود می‌کند، آمریکایی‌ها از گروهک آدم کش مجاهدین خلق حمایت اما سپاه پاسداران را گروه تروریستی می‌دانند که در صورت پذیرش FATF وزارت دفاع ما به‌عنوان حامی گروه‌های تروریستی خوانده می‌شود.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اروپایی‌ها نمی‌خواهند وارد جنگ تجاری استراتژیک با آمریکا بر سر توافق هسته‌ای با ایران شوند،تصریح کرد: پیش‌بینی بنده این بوده که اروپا از برجام خارج به دلیل اینکه مراودات اروپا و آمریکا بسیار زیاد و بازار اروپا در آمریکا بوده می‌شود همان‌طور که چند وقت پیش رئیس‌ جمهور فرانسه اظهاراتی مبنی بر اینکه نمی‌توان شرکت‌های خارجی را ملزم به تجارت با ایران کرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تضمین عملی اروپا به ایران برای حفظ برجام افزود: درخواست ما و مردم این بوده که مذاکرات با اروپا نباید همانند مذاکرات 5+1 طولانی و فرسایشی شود زیرا چنین روشی بی‌ثباتی برای کشور رقم می‌زند.

انتهای پیام/ح

مذاکره با اروپا نباید طولانی و فرسایشی شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکره فرسایشی با آمریکا بی ثباتی برای کشور را رقم می زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..