تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استان قزوین دارای 422 واحد پرورش مرغ گوشتی است

ساعت: 15:40 منتشر شده در مورخ: 1397/03/06 شناسه خبر: 1367442

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی قزوین:

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی قزوین گفت: استان قزوین دارای 422 واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 11 میلیون قطعه، 72 واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت بیش از 8میلیون قطعه و 3 واحد مادر تخمگذار به ظرفیت حدود 350 هزار قطعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شاپورزاده در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: طرح ممیزی واحدهای طیور در استان قزوین اجرا می‌شود، این طرح به منظور مخاطرات ایجاد شده جدید بهداشتی حوزه طیور و بازنگری اساسی در شرایط و ضوابط و اصلاح ساختار واحدهای پرورش طیور لازم و ضروری است.


وی افزود: اجرای این طرح در راستای به حداقل رساندن رخدادهای بیماری در سال جاری و ارتقای ساختار امنیت زیستی واحدهای پرورش پولت تخمگذار و مادر انجام می‌شود. 

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه بنابر پیشنهاد معاونت امور دام جهاد کشاورزی و دامپزشکی قزوین این طرح در کشور مصوب شده است، گفت: طرح ممیزی واحدهای مرغ تخمگذار، مادر و پولت بعنوان طرح ملی و کشوری مصوب شد و ابلاغ کشوری گرفت. 

شاپورزاده یادآور شد: این طرح به صورت آزمایشی از 19 شهریور ماه سال گذشته با صدور احکام برای اعضای کمیته ممیزی توسط ریاست سازمان جهاد کشاورزی شروع به فعالیت کرده است. 

وی اضافه کرد: نمایندگان سازمان‌های؛ اداره کل پدافند غیر عامل استانداری، جهاد کشاورزی، دامپزشکی  نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، نظام دامپزشکی اعضای کمیته ممیزی استان هستند. 

این مسئول اذعان کرد: در همین راستا؛ تاکنون 64 واحد ممیزی از واحدهای طیور استان انجام شده و 48 واحد نیز مجوز شروع مجدد جوجه ریزی دریافت کرده اند و  تعداد 16 واحد هم در حال اصلاح ساختار واحدهای خود هستند. 

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: هم اکنون این استان دارای 422 واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 11 میلیون قطعه، 72 واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت بیش از 8میلیون قطعه و 3 واحد مادر تخمگذار به ظرفیت حدود 350 هزار قطعه است.

شاپورزاده افزود: همچنین 2 واحد اجداد تخمگذار به ظرفیت بیش از 20 هزار و 600 قطعه، یک واحد اجداد گوشتی به ظرفیت یکصد هزار قطعه، 27 واحد مرغ مادر گوشتی به ظرفیت یک میلیون و 600 هزار قطعه، 15 واحد پرورش پولت به ظرفیت بیش از 3 میلیون و 500 هزار قطعه در استان فعالیت دارند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استان قزوین دارای 422 واحد پرورش مرغ گوشتی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..