تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق‌نظر درباره فیلترینگ تلگرام وجود دارد، اما شفاف بیان نمی‌شود/ با تقویت پیام‌رسان‌های داخلی موافقم

ساعت: 15:38 منتشر شده در مورخ: 1397/03/06 شناسه خبر: 1367438

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه اتفاق‌نظر درباره فیلترینگ تلگرام وجود دارد، گفت: با تقویت پیام رسان داخلی موافق هستم؛ اما در یک بستر یکسان به صورت شفاف که همه رقابت کنند و ما آنها را تقویت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با صبح قزوین؛ درباره علت عدم افزایش بودجه قزوین در مجلس اظهار کرد: اعلام افزایش بودجه در ایام انتخابات مجلس از سوی برخی کاندیداها، نوعی شعار تبلیغاتی بود که با برآورده نشدن آن برای مردم نارضایتی ایجاد کرد. 


وی افزود: بحث وسعت استان و میزان جمعیت دو پارامتر موثر در تعیین بودجه است؛ میزان بودجه هر استانی طبق این دو مولفه تعیین می‌شود و استان قزوین هم از این امر مستثنی نیست؛ باید تلاش قزوین به سمتی رود که رشد بودجه ای داشته باشیم.

این نماینده مجلس ابراز کرد: در سال ۹۶ رشد ۲۶درصدی و امسال رشد ۱۳درصدی را در بودجه استان شاهد بودیم که این موضوع برای سال‌های آینده باید روند بیشتری داشته باشد.

وی درباره فیلترینگ تلگرام اذعان کرد: این بحث خیلی وقت است که درباره آن اتفاق نظر وجود دارد؛ اما به طور شفاف بیان نمی‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس ادامه داد: نظرم این است ما تجربیاتی در خصوص محدودیت کردن داشته ایم که آسیب‌های زیادی به همراه داشته است؛ مثل استفاده از ماهواره که امروز افزایش طلاق و عدم استحکام بنیان خانواده به این موضوع ربط پیدا می‌کند. 

سیاستگذاری‌های ما درخصوص حجاب درست نبوده است 
وی با بیان اینکه تکنولوژی مسیر خود را پیش می‌برد و محدودیت پذیر نیست، گفت: با تقویت پیام رسان داخلی موافق هستم؛ اما در یک بستر یکسان به صورت شفاف که همه رقابت کنند و ما آنها را تقویت کنیم.

زرآبادی درخصوص اینکه شعار دولت حفظ حقوق شهروندی بود اما چرا دیده نمی‌شود، اذعان کرد: نکته بااهمیت در این حوزه شفافیت است که هرکس این رویه را ادامه دهد، می‌تواند حتی بدون اینکه عملی داشته باشد جامعه را با خود همراه کند. 

وی درخصوص هجمه دشمن در بحث حجاب در کشور بیان کرد: روش‌ها و سیاستگذاری‌های ما درخصوص حجاب درست نبوده است و باید این تغییر نگرش تصحیح شود، بانوان و دخترانی که با تفکر حجاب را انتخاب کرده اند درحال ضربه خوردن هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ۱۱۵۰۶مکاتبه تا به امروز درخصوص مشکلات مردم با دفتر من انجام شده است، گفت: برخی از مکاتبات نیازمند پیگیری چندباره است و برخی مکاتبات بحث اشتغال است که به اداره کار معرفی می‌شوند. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق‌نظر درباره فیلترینگ تلگرام وجود دارد، اما شفاف بیان نمی‌شود/ با تقویت پیام‌رسان‌های داخلی موافقم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..