تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ابر و وزش باد لحظه ای شدید در قزوین

ساعت: 15:38 منتشر شده در مورخ: 1397/03/06 شناسه خبر: 1367437

کارشناس اداره هواشناسی استانگفت: طی هفته جاری در ساعات بعدازظهر و شب، پاره ای از مناطق افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید پیش بینی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ندا مشاطان در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی امروز(یکشنبه) و فردا(دوشنبه) وضعیت جوی استان پایدار است. 


وی افزود: برای امروز با توجه به شمالی بودن جریانات هوا، وزش باد شدید شمالی، کاهش دما و در ارتفاعات پدیده مه خواهیم داشت. 

کارشناس اداره هواشناسی استان اذعان کرد: از سه شنبه تا اواخر هفته با گذر متناوب امواج ناپایدار در ساعات بعدازظهر و شب، پاره ای از مناطق افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید پیش بینی می‌شود. 

وی بیان کرد: برای چهارشنبه هوا صاف تا کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر، پاره ای از مناطق رگبار و وزش باد لحظطه ای و احتمال تگرگ وجود دارد.

این مسئول در پایان گفت: بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته برای رازمیان با دمای 31 درجه سانتی گراد و کمینه دما مربوط به آوج با 8 درجه سانتی گراد بود. 


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ابر و وزش باد لحظه ای شدید در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..