تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه فاضلاب شهر تکاب نیاز است

ساعت: 15:38 منتشر شده در مورخ: 1397/03/06 شناسه خبر: 1367412

فرماندار تکاب گفت: برای اجرای و تکمیل پروژه فاضلاب شهر تکاب نیاز به۷۰میلیارد تومتن بودجه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مکرمی فرماندار تکاب امروز در نشست هم اندیشی توسعه و عمران شهری تکاب گفت: دفع نامناسب و غیربهداشتی فاضلاب شهری  از اصلی ترین مشکلات شهرستان تکاب است.

وی با بیان اینکه برای اجرای و تکمیل پروژه فاضلاب شهر تکاب نیاز به۷۰میلیارد تومتن بودجه است واز طرح های ملی بشمار میرود و مطالعات این طرح  در مراحل پایانی قرار دارد افزود:تلاش ما بر این است که با مکاتبات و رایزنی هایی که با وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه و نماینده مجلس انجام شده با تخصیص اعتبار لازم، عملیات اجرایی آن امسال آغاز شود.

مکرمی در ادامه اذعان کرد: طول شبکه جمع آوری و اصلی طرح فاضلاب شهریاین شهرستان ۱۱۴ کیلومتر و طول خط انتقال آن ۲ کیلومتر است که ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهری این شهرستان در مرحله اول هفت هزار و ششصد مترمکعب در شبانه روز برای ۴۳ هزار نفر و در مرحله دوم یازده هزار و چهارصد مترمکعب در شبانه روز برای ۶۵ هزار نفر برآورد شده است که با اجرا و تکمیل این طرح ملی یکی از عمده ترین مشکلات فراروی توسعه تکاب رفع شده و سبب ارتقا شاخص های این شهرستان میشود.

علی مکرمی فرماندار شهرستان تکاب در خصوص وضعیت نا بسامان جاده های تکاب گفت: بهسازی و آسفالت محور تکاب _ شاهیندژ و محور تکاب_تخت سلیمان وتکاب _دندی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار داده شده است  که عملیات اجرایی این طرح ها تا چند هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: بیمارستان ۶۴ تخت خوابه شهرستان تکاب از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار شده است که امیدواریم تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است که این بیمارستان ۱۲ سال قبل عملیات اجرایی ان آغاز شده و تا کنون به بهره برداری نرسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه فاضلاب شهر تکاب نیاز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..