تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیبت مدیران در جمع خوانی قرآن کریم تمامی ندارد/ کثرت فعالیت یا عدم توجه به محافل قرآنی

ساعت: 15:35 منتشر شده در مورخ: 1397/03/06 شناسه خبر: 1367406

با توجه به اینکه نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بارها برحضور مدیران و مسئولان دولتی در مراسم جمع خوانی قرآن کریم تاکید داشته اما هنوز هم بسیاری از مدیران غایبان اصلی این مراسم به حساب می آیند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، خطبه های نماز عید فطر سال گذشته در حالی برگزار شد که نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از غیبت مسئولان استانی در مراسم جمع خوانی قرآن کریم و عدم توجه آنان به گسترش فرهنگ قرآنی انتقاد کرده و با بیان اینکه این مسئولان باید در برابر خدا و مردم پاسخگو باشند اعتراض و حساسیت خود را نسبت به این موضوع بیان کرد.

وی که همیشه به گونه های دیگری اعتراض خود را به کم کاری ها و کوتاهی های مسئولان بیان می کرد، این بار با زبانی صریح سخنان خود را به گوش آنان رساند.

حجت الاسلام قریشی، امسال نیز در نماز جمعه یک هفته قبل از آغاز ماه مبارک رمضان و همچنین در دومین روز از این ماه مبارک در خطبه های نماز جمعه، نسبت به حضور مسئولان و مدیران دولتی در آیین جمع خوانی قرآن کریم تاکید کرده و با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسمات جمع‌خوانی قرآن کریم در ماه رمضان، گفت: مسئولین باید به این برنامه توجه داشته و نسبت به حضور در جمع‌خوانی اهتمام ویژه نشان دهند.

اگرچه در ماه رمضان فشردگی کاری مدیران و مسئولان دولتی کاهش یافته و تقریبا بیش از ۹۰ درصد جلسات عصر ادارات لغو می شود، اما بازهم بیشتر این مسئولان به اعتراض و انتقاد نماینده ولی فقیه توجهی نداشته و غیبت های هرساله آنان امسال نیز در حال تکرار شدن است.

هرچند در پایان دوره برگزاری این برنامه ها، مدیران طبق معمول هرساله به گونه ای نسبت به توجیه غیبت های خود بر خواهند آمد، اما آیا این مسئولان و مدیران با وجود گذشت بیش از یک سوم ماه مبارک رمضان هنوز زمانی برای حضور در محافل قرآنی به دست نیاورده اند؟ این نکته واقعا جای بسی سوال دارد!

اگر به طور خاص تر نگاه کنیم؛ یکی از مهم ترین غایبان این محفل قرآنی را می توان استاندار و معاونین وی نام برد. البته معاونین وی سال هاست که در رده غایبین قرار داشته و گویا هیچ رغبتی نسبت به حضور در این مراسم قرآنی ندارند.

اما استاندار آذربایجان غربی که می شود گفت امسال اولین سالی است که ماه مبارک رمضان در ارومیه ساکن است تاکون هیچ حضوری از وی و همراهانش دیده نشده و همگان در انتظار هستیم تا ببینیم این استاندار به عنوان مقام اول سیاسی استان حضوری در این مراسم خواهد داشت یا خیر؟!

محمدحضرت پور به عنوان شهردار ارومیه و روح الله حضرت پور و هادی بهادری به عنوان نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و بسیاری از مدیران ادارات از دیگر غایبان اصلی هستند که بیش از هرکسی غیبت آنان مورد توجه همگان قرار گرفته و حاضران نیز مورد تشویق و تشکر اذهان عمومی واقع می شوند.

البته تاکید بر این نکته الزامی است که اسامی ذکر شده شاید برخی روزها دچار کثرت فعالیت اداری بوده باشند اما اینکه تاکنون هیچ حضوری در میان حاضران در جمع خوانی دیده نشوند امری عادی به نظر نمی رسد.

بارها مشاهده شده که این مدیران غایب در محافل قرآنی، به عنوان صدر نشینان در محافل جشن و سرور در سطح شهر دیده شده اند و گویا تنها کثرت فعالیت آنان در زمان ماه مبارک رمضان و محافل قرآنی اوج می گیرد که این مسئله نیز جای تامل و تفکر دارد!

حال باید منتظر ماند و دید در روزهای دیگر این ماه پر فضیلت از غایبان و بی توجهان به این محفل قرآنی حضوری دیده خواهد شد یا خیر؟!

باید دید که بی توجهی مدیران به این محافل و گسترش فرهنگ قرآنی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیبت مدیران در جمع خوانی قرآن کریم تمامی ندارد/ کثرت فعالیت یا عدم توجه به محافل قرآنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..