تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قبل از ماه رمضان متهم پرونده را با مسعود پزشکیان در ناهارخوری مجلس دیدم!/ متاسفم برای کسانی که شفاعت دزدان را می‌کنند/ دادگستری آذربایجان‌شرقی از رأی صادره‌اش حمایت کند

ساعت: 15:40 منتشر شده در مورخ: 1397/03/06 شناسه خبر: 1367487

انتقاد تند احمدعلیرضا بیگی از توقف اجرای حکم محکومان پرونده فساد مالی در شورا و شهرداری تبریز؛

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان عضو سابق شورای شهر همراه با نایب رئیس مجلس در ناهارخوری نشسته بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به عدم اجرای حکم محکومان پرونده فساد مالی در شورا و شهرداری تبریز، ابراز داشت: قبل از ماه رمضان بود که آقای حبیب‌ شیری آذر متهم این پرونده را همراه با آقای مسعود پزشکیان در ناهارخوری مجلس شورای اسلامی دیدم و در آنجا آنان با تبسم به بنده گفتند در نهایت حقانیت خود را ثابت و دستور توقف اجرای حکم را گرفتیم!

وی خاطرنشان ساخت: بنده به نوبه‌ی خود خیلی متاسف و ناراحت شدم که در این چنین افرادی به‌قدری امنیت خاطر وجود دارد که با سرافرازی در مجلس می‌نشینند و از حقانیت برایم صحبت می‌کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه چنین موضوعاتی در دستگاه قضایی برای اولین‌بار نیست که اتفاق می‌افتد و آخرین‌ بار آن نیز نخواهد بود، توضیح داد: در قوه قضائیه تاکنون یک پرونده فساد مشخصاً به نتیجه نرسیده است که تا دل ملت خنک شود و بگویند دستگاه قضا حامی و پشتیبان ماست.

وی اذعان کرد: دادگاه بدوی و دادگاه تجدیدنظر رأی به محکومیت متهمان داده است و متاسفم برای کسانی که رفته‌اند برای این اشخاص شفاعت نمایند و رأی دادگاهی را که می‌توانست اسباب دلگرمی مردم شود، به علل ناامیدی‌ مردم مبدل کرده‌اند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر اینکه قطعاً پیگیر این پرونده خواهد شد، یادآور شد: دستور توقف اجرای حکم صادر شده و این افراد تبرئه نشده‌اند، حتی اگر قرار بر رسیدگی مجدد باشد افرادی که جهت بهره‌مندی از تخفیف مجازات رشوه آمده‌ و وجه دریافتی را تحویل دادگاه داده‌اند، غیرقابل چشم‌پوشی است.

وی ادامه داد: تحویل وجه دریافتی به دادگاه نوعی اقرار به جرم جهت بهره‌مندی از رئوفت قاضی در کاهش مجازات به شما می‌رود.

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه به‌خاطر این پرونده بنده وزیر کشور را به صحن علنی کشاندم و مجلس به‌ سبب بی‌توجهی وی به مسایل شوراها به وزیر کشور کارت زرد نشان داد، متذکر شد: ما منتقد بودیم که وزیر کشور به وظایف خود عمل نکرده است و مردم تبریز با یک‌سری دزد در شورای شهر به حال خود رها شده‌اند و آنان را تحمل کرده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: بعد از دو سال کش و قوس فراوان اژدهای هفت‌ سر فساد در هرجایی به نحوی نفوذ خود را اعمال می‌کند و این دفعه نیز در توقف رأی خود را نشان می‌دهد؛ از قضات شریف و به ویژه دادگستری آذربایجان‌شرقی انتظار داریم از رأیی که صادر کرده‌اند حمایت و آن را به اجرا درآورند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قبل از ماه رمضان متهم پرونده را با مسعود پزشکیان در ناهارخوری مجلس دیدم!/ متاسفم برای کسانی که شفاعت دزدان را می‌کنند/ دادگستری آذربایجان‌شرقی از رأی صادره‌اش حمایت کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..