تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقام معظم رهبری با انتصاب آقای آل‌هاشم در استان نشاط معنوی ایجاد کرد/ امام جمعه تبریز محور همدلی و هماهنگی مسئولین است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مجید خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آناج با اشاره به اولین سالگرد انتصاب نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: به عنوان خدمتگزار مردم استان از مقام معظم رهبری قلبا و صمیمانه تشکر می‌کنم که با انتخاب جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر آل‌هاشم به عنوان نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز نشاط معنوی در آذربایجان‌شرقی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: رفتار این مرد بزرگوار نه تنها برای مسئولین استانی بلکه برای کل کشور الگو گشته و خوشبختانه جوانان و عاشقان اینگونه رفتارها که مبتنی بر اخلاق و ارزش‌های اسلامی می‌باشد جذب این رفتار شده‌اند و باعث گردیده که امروز شاهد حضور گسترده مردم در نماز جمعه و بالا رفتن اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی استان باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به حوادث دی ماه سال گذشته کشور و تاثیر امام جمعه تبریز در آرامش شهر عنوان کرد: اگرچه اکثر استان‌ها در این آشوب‌ها درگیر بودند اما خوشبختانه استان آذربایجان‌شرقی و مخصوصا در تبریز یک مورد حرکت‌های ضدانقلابی یا مغایر ارزش‌های اسلامی دیده نشد.

وی افزود: حضور حجت‌الاسلام آل‌هاشم در محافل و مجالس باعث شده مخصوصا قشر جوان و دانشجو به سمت ایشان جذب شوند و این نعمتی می‌باشد که بنده هم دعاگوی وجود شریف ایشان هستم.

خدابخش امام جمعه تبریز را محور همدلی و هماهنگی مسئولین و نمایندگان استان دانست و گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم هماهنگی و همدلی بسیار خوبی میان نمایندگان مردم استان در خبرگان رهبری، نمایندگان مردم در مجلس، ائمه محترم جمعه استان و هم شورای اداری استان و بخش‌های مختلف استان چه قضایی و چه اجرایی ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: معتقدم این تعامل امروز در بهترین شکل ممکن است و فضا آماده همکاری و اقدامات قابل توجه و جهشی می‌باشد؛ مخصوصا که از این فضا بخش خصوصی می‌تواند بهترین استفاده را بکند، سرمایه‌گذاران وقتی چنین فضای مثبت و تعامل را می‌بینند قدم‌های بسیار خوبی را در جهت سرمایه‌گذاری برداشته‌اند.

این مقام مسئول امام جمعه تبریز را به لحاظ معنوی، ارزشی، انقلابی، سیاسی و اقتصادی حضور حجت‌الاسلام آل‌هاشم را نعمت دانست و خاطرنشان کرد: قطعا امام جمعه تبریز پیشران توسعه استان در تمام زمینه‌ها هستند.

انتهای پیام/

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقام معظم رهبری با انتصاب آقای آل‌هاشم در استان نشاط معنوی ایجاد کرد/ امام جمعه تبریز محور همدلی و هماهنگی مسئولین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..