تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان رایگان بیماری سالک در شهرستان اسفراین

ساعت: 12:11 منتشر شده در مورخ: 1397/03/06 شناسه خبر: 1367122

معاون دانشکده علوم پزشکی اسفراین در کمیته شهرستانی بیماری سالک گفت: درمان بیماری سالک در شهرستان اسفراین رایگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، دکتر نادر نیک پرست معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین در اولین کمیته شهرستانی بیماری سالک که با حضور بخشدار مرکزی این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه بیماری سالک در شهرستان اسفراین بومی است گفت :کانون اصلی این بیماری مناطق روستایی دامن کوه و زرق آباد است. 

دکتر نادر نیک پرست افزود : کلیه فعالیت های پیشگیرانه هر سال در کانون های اصلی و اطراف شهرستان اسفراین انجام می شود.
وی با بیان اینکه تمام شهروندان بر روی هر زخمی که بیشتر از 2 هفته روی پوست آنها ماندگار شد باید حساس شوند و به دانشکده علوم پزشکی اسفراین واقع در خیابان طالقانی شهرستان اسفراین مراجعه کنند گفت : تمام آزمایش ها و درمان این بیماری رایگان است./انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان رایگان بیماری سالک در شهرستان اسفراین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..