تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۱۰ درصدی پرونده های کیفری و حقوقی خراسان شمالی در ماه رمضان

ساعت: 14:01 منتشر شده در مورخ: 1397/03/05 شناسه خبر: 1366977

معاون اجتماعی رئیس دادگستری خراسان‌شمالی خبر داد:

معاون اجتماعی رئیس دادگستری خراسان‌شمالی از کاهش 10 درصدی پرونده های کیفری و حقوقی در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سید ابراهیم محجوب، معاون اجتماعی رئیس دادگستری خراسان‌شمالی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ماه رمضان ماه رحمت است و آثار و برکات زیادی دارد، مردم در این ماه به ارزش‌های معنوی بیش از سایر ماه‌های دیگر سال اهمیت می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان با کاهش پرونده های کیفری و حقوقی مواجه هستیم، گفت: این ماه بهترین فرصت برای ارتقای سطح فرهنگ مردم است.

محجوب خاطر نشان کرد: در این ماه مبارک گرایش به سازش در بین پرونده های تشکیل شده بیشتر است.

وی یادآور شد: در ماه رمضان سال 96 نسبت به ماه رمضان سال 95 در بخش پرونده های کیفری 12 درصد و در بخش پرونده های حقوقی 10 درصد کاهش ایجاد شد.

محجوب یادآور شد: کاهش جرم در ماه رمضان در واقع نتیجه تاثیر گذاری این ماه بر تصمیمات مردم است.

وی با بیان اینکه در ماه محرم هم شاهد کاهش محسوس میزان جرم هستیم، خاطرنشان کرد: شاید مجرم اهل نماز، روزه، مسجد و عبادت نباشد ولی در حال و هوای این ایام از روی آوردن به ارتکاب جرم خودداری می کند.

انتهای پیام/ رحمانی

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۱۰ درصدی پرونده های کیفری و حقوقی خراسان شمالی در ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..